خبرگزاری کار ایران

بدون زمین تمرین و پول نمی شود نتیجه گرفت

برومند: فکری باید بماند و باشگاه از او حمایت کند/ اشتباهات را فراموش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۲۵۷

پیشکسوت استقلال تغییر در کادر فنی را اشتباه دانست.

به گزارش ایلنا، پرویز برومند پیشکسوت استقلال می‌گوید بازیکنان و کادرفنی این تیم باید به دنبال رسیدن به مسیر اصلی و کسب نتایج موفق باشند تا از حواشی دور شوند.

وضعیت استقلال در پایان نیم فصل اول را چطور می‌بینید؟

حواشی استقلال خیلی زیاد شده و این حواشی از درون باشگاه ایجاد و به سطح هواداری وارد شده است. متاسفانه سال‌هاست برای استقلال خوب تصمیم‌گیری نمی‌شود تا آب خوش از گلوی هواداران آن پایین نرود. وقتی مدیران خوبی برای این باشگاه انتخاب نمی‌شود، نباید انتظار نتیجه‌ای جز این داشت.

هواداران خواهان اخراج محمود فکری شدند!

من موافق جدایی فکری نیستم. فکری می‌تواند بماند و با ایجاد تغییراتی در کادرش به کار ادامه دهد. شاید بیشتر مشکل متوجه اعضای کادر فنی باشد تا شخص فکری. همانطور که گفتم بهتر است فکری بماند و باشگاه هم از او حمایت کند.

ریشه مشکلات را در چه می‌بینید؟

این باشگاه مشکلات زیادی دارد که برای نتیجه گرفتن همه این مشکلات باید از بین برود. اگر امروز فکری را بردارند و فرد دیگری را بیاورند، تا این مشکلات حل نشود اتفاق جدیدی نمی‌افتد. مگر می‌شود بدون زمین تمرین، پول و خیلی امکانات دیگر نتیجه گرفت.

با انتقادات از کادر موافق هستید؟

بله، به کار فکری هم انتقاداتی وارد است که بهتر است در فرصت جدیدی که به او داده‌اند این مشکلات را برطرف کند. به عنوان مثال یکی از انتقاداتی که خود من از نظر فنی به تفکرات فکری وارد می‌دانم، خارج شدن مسعود ریگی از ترکیب بود. ریگی یکی از بهترین و بی حاشیه ترین بازیکنان است که عدم استفاده از او واقعاً جای تعجب و سئوال دارد

آینده تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم به مسیر اصلی برسند. هرچه اشتباه داشتند را فراموش کنند و به دنبال جریان اصلی باشند تا بهترین نتایج را کسب کنند. الان هم باید مثل همیشه حمایت کرد تا شاهد برطرف شده کم و کسری‌ها باشیم و استقلال به ساحل آرامش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز