خبرگزاری کار ایران

عباسی: سطح توقعات از آرمان گهر خیلی بالاست/ به روزهای خوبمان برمی‌گردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۱۸۶

مدافع تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان گفت: تیم آرمان گهر سال دومی است که در رقابت‌های لیگ یک شرکت می‌کند و فکر میکنم سطح توقعات از این تیم خیلی بالا رفته است.

به گزارش ایلنا، امین عباسی مدافع تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با خوشه طلایی ساوه گفت: به نظرم بازی خوبی بود. آمده بودیم که با امتیاز برگردیم به سیرجان و سعی کردیم کنترل بازی و مالکیت توپ، در اختیار تیم ما باشد ولی متأسفانه بر خلاف روند بازی، گل دریافت کردیم. نیمه دوم سعی کردیم نتیجه را تغییر دهیم ولی تیم خوشه طلایی خوب دفاع کرد و از ضد حملات استفاده کرد و بازی را به نفع خودش به پایان رساند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران باشگاه آرمان گهر تاکنون از لحاظ مالی و امکاناتی پشتیبان تیم بوده‌اند یا خیر نیز گفت: مجموعه مدیریت باشگاه به خصوص جناب مهندس سلطانی و آقای هندیزی سعی کردند بهترین امکانات را برای تیم فراهم کنند و به نظرم در این قضیه، خوب عمل کردند و جا دارد که از آنها تشکر کنم.

وی افزود: تیم آرمان گهر سال دومی است که در رقابت‌های لیگ یک شرکت می‌کند و فکر میکنم سطح توقعات از این تیم خیلی بالا رفته است. ضمن اینکه از ابتدای فصل مصدوم و محروم زیادی داشتیم و هر هفته تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد شده و در چند بازی هم بدشانس بودیم اما در هر حال، به روزهای خوبمان برمی‌گردیم.

عباسی درخصوص شایعه جدایی سرمربی این تیم اظهار داشت: قطعأ نه. آرمان گهر بازیکنان با کیفیت و کادرفنی باتجربه و کاربلدی دارد و نسبت به فوتبال خوبی که تیم بازی می‌کند، خوب نتیجه نگرفتیم. انشالله تلاش می‌کنیم تا نتایج بهتری بگیریم. فکر نمیکنم اینجوری باشد. آقای شهبا مربی با تجربه و کار بلدی هستند که سالها در لیگ مربیگری کردند و با گل گهر نتایج خیلی خوبی گرفتند و همین تیم آرمان گهر را به لیگ یک آوردند. انشالله به زودی همه چیز خوب می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز