خبرگزاری کار ایران

صنعت نفت و یک ماجرای همیشگی: برزیل در مسیر فروپاشی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۱۱

صنعت نفت آبادان درحالی در بین مدعیان لیگ بیستم قرار دارد که این تیم شرایط بحرانی را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صنعت نفت درحالی در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر با 23 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و نیم فصل اول را بین صدرنشنیان به پایان رساند که این تیم تمرینات پیش فصل خود را دیرتر از هر تیم دیگری آغاز کرد و همچنین با پنجره بسته مسابقات لیگ برتر را با برد برابر پیکان آغاز کرد و کمتر کسی فکر می‌کرد این تیم بتواند در بین مدعیان لیگ بیستم قرار بگیرد.

نیم فصل هنوز به پایان نرسیده بود که سر و کله مشکلات  همیشگی نفتی‌ها پیدا شد. سفر آنها به رفسنجان برای دیدار با مس نزدیک به 5 روز آن هم یا حواشی مختلف بر سر اسکان شروع شد و و این پیش درآمدی بر شروع مشکلات این تیم بود. بعد از این دیدار درحالی که شاگردان پورموسوی در شوک سفر عجیب و غریب خود از رفسنجان بودند در دو بازی بعدی خود نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و در مقابل فولاد خوزستان به تساوی رسیدند و در مقابل ماشین سازی شکست خوردند تا این تیم نخستین پیروزی فصل را در مقابل این تیم کسب کند و نفتی ها فرصت قهرمانی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را از دست بدهند.

بعد از عملکرد درخشان این تیم در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر ، حالا بسیاری از تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب ستاره‌های تیم پورموسوی، از جمله حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین بیت سعید، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر هستند. عیسی‌زاده مدیر این باشگاه نفت درحالی اعلام کرد در ازای دریافت مبلغ رضایتنامه بازیکنان، به دنبال ایجاد شرایط مالی مناسب برای ادامه فصل باشند که هواداران این تیم امیدوار بودند برای حضور هر چه قوی تر این تیم در ادامه فصل و کسب سهمیه آسیایی در فصل نقل و انتقالات تقویت شود.اما همه چیز به یک باره تغییر کرد حتی با توجه به شرایط به وجود امده پورموسوی در آخرین گفته‌های خود اعلام کرد با وجود مشکلات مالی در باشگاه نفت، هر بازیکن این تیم که پیشنهاد داشته باشد، می‌فروشند.

اما شرایط از این بحرانی تر نیز پیش رفت تا جایی که اعلام شد سیروس پورموسوی از صنعت نفت آبادان جدا خواهد شد آن هم درحالی که کمتر کسی فکر می‌کرد این سرمربی بتواند با این بضاعت و مخصوصا شرایط نامتعارف صنعت نفت در ابتدای فصل بتواند این تیم را در قاموس یک مدعی نشان دهد.

مربیان و مدیران این تیم در طول فصل بارها و بارها برای موفقیت هرچه بیشتر این تیم از مسئولان شهر آبادان و نمایندگان این شهر در مجلس خواستند که به کمک این تیم بیایند اما تا کنون هیچ خبری نشده است. وزیر نفت نیز چندی پیش گفت که به هر کدام از باشگاه‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت 12.5 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد. این پول به حساب باشگاه نفت مسجدسلیمان واریز شده، ولی هنوز به حساب صنعت نفت واریز نشده است. و به نظر می‌رسد رویایی مردم آبادان که این تیم یکی از مهم ترین دغدغه‌های آنها می‌باشد برای دومین سال پیاپی در حال از بین رفتن باشد.

نفتی‌ها نیز لیگ گذشته با اسکوچیچ سرمربی کنونی تیم ملی در نیم فصل اول  نتایج فوق العاده‌ای را گرفتند. اما با توجه به مشکلات مشابه این فصل و بعد از آن جدایی اسکوچیچ این تیم در پایان فصل با 41 امتیاز در رده نهم قرار گرفت و دست این تیم از سهیمه آسیایی دور بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز