خبرگزاری کار ایران

استراماچونی: امیدوارم محبت طرفداران استقلال را روزی در زمین جبران کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۸۰۱

سرمربی سابق تیم استقلال تهران در مصاحبه جدیدش درباره شرایط حضور روی نیمکت این تیم و دربی حساس میلان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های اینتر و میلان در بازی دربی دلامادونیا عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت. آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق اینتر درباره این مسابقه به توتومرکاتووب گفت: این مهمترین دربی ده سال گذشته است، خطر بسیار زیاد است و هر نتیجه بالغی هنوز برای همه فاصله دارد، اما اگر اینتر پیروز شود، من ضربه جدی به بلندپروازی های میلان، به ویژه از نظر روحی می‌بینم.

شکست مقابل اسپزیا، تساوی در لیگ اروپا. آیا میلان افت کرده است؟

میلان سخت‌ترین لحظه فصل خود را برای عملکرد، نتایج و شرایط افراد تجربه می‌کند. گل در فینال در بلگراد و پیروزی ناپدید شده بازتاب منفی کوچک دیگر آن لحظه است. حتی اگر مسابقه‌ای مانند امروز برای لغو قضاوت و شروع دوباره ایده آل باشد.

چه کسانی بازیکنان تعیین کننده مسابقه خواهند بود؟

لوکاکو در برابر ایبراهیموویچ، آنها دو نماد، دو رهبر و دو مهاجم اصلی هستند. امروز دو تیم بزرگ پر از بازیکنان بزرگ مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، اما آنها تصویر آنها هستند.

تئو هرناندز یا حکیمی: چه کسی انتخاب می‌کند؟

بسیاری آنها را مقایسه می‌کنند زیرا از نظر ورزشی کاری مشابه دارند، اما من تئو را تاکنون یک بازیکن کامل‌تر می‌دانم. حکیمی بسیار قدرتمند است و از بازی به بازی دیگری در حال رشد است اما با فرم و سبک بازی اینتر بسیار عالی است. 

لوکاکو یا ایبرا؟

انتخاب خشک؟ تا به امروز با تمام اختلاف سن من همیشه زلاتان را دوست دارم. شاید برای یک فصل کامل می‌گویم روملو. من می بینم که زلاتان در هر زمان قادر به زدن ضربه حساس است، بیشتر شبیه به نقطه مسابقه: به طور خلاصه، قادر به تعیین پیشرفت یک مسابقه یا یک بازی است. 

چقدر این مسابقه برای اسکودتو تعیین کننده است؟ آیا اعتقاد دارید یوونتوس می‌تواند برگردد؟

نه به صورت قاطع، اما مطمئناً این یک گام اساسی خواهد بود، خصوصاً اگر اینتر برنده شود. یوونتوس هنوز یوونتوس است اما هنوز آن تداوم را پیدا نکرده است که به شما این امکان را بدهد سلطه خود را در لیگ از سر بگیرید زیرا در سال‌های اخیر توانسته‌اید به خوبی کار کنید.

استراماچونی و شبکه‌های اجتماعی: او فقط یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و طرفداران زیادی از ایران داشت. رابطه شما با شبکه‌های اجتماعی چیست و چگونه در مورد این سابقه نظر می‌دهید؟

عملاً حضور من در شبکه‌های اجتماعی همیشه وجود نداشته است، اما در آخرین تجربه خارجی شرایط تقریباً مرا مجبور کرده است که یک کانال ارتباطی رسمی داشته باشم. سپس تصور اینکه طرفداران با تقریباً 9 میلیون کامنت باعث شده تا یک رکورد جهانی شود باعث افتخار من است، امیدوارم روزی بازهم شرایطی برای بازگشت وجود داشته باشد تا از آنها در زمین تشکر کنم.

در استقلال خاطره بزرگی برای هواداران به جای گذاشتید.

آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های جداگانه دنیایی دور از اروپا اما دیوانه و جذاب هستند. استادیوم‌های سرشار از هیجان، اشتیاق بالا به فوتبال و تیم محبوب، آنها اشتیاق مرا در دهه 80-90 در ایتالیا یادآوری کردند که امروز کمی کمرنگ شده است. یک تجربه باورنکردنی همراه با موفقیت‌هایی که در زمین داشته‌ایم باعث شده من به عنوان یک مربی و یک مرد غنی باشم.

ایتالیا یا خارج از کشور، به زودی دوباره شما را روی نیمکت خواهیم دید؟

ایتالیا وطن من است و یکی از زیباترین و رقابتی‌ترین لیگ‌های اینجاست، بنابراین همیشه در اولویت خواهد بود. وضعیت جهانی به دلیل همه گیری ویروس کرونا که به هیچ کس لطف نکرده آسان نیست. فوتبال زندگی من است، اما اکنون می خواهم به خانواده ام نزدیک باشم، بنابراین با توجه به ارزش‌های شخصی و خانوادگی، هر انتخابی باید در حال حاضر ارزیابی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز