خبرگزاری کار ایران

پیش بازی آرسنال و منچستر سیتی؛ زورآزمایی استاد و شاگرد در لندن

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۶۹۶

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس شاگردان میکل آرتتا و پپ گواردیولا به میزبانی توپچی ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، فردا یکشنبه سوم اسفند ماه از ساعت 20:00 آرسنال و منچستر سیتی در استادیوم امارات شهر لندن با قضاوت جاناتان ماس رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

دیدار تیم های آرسنال و منچسترسیتی از یک تقابل می تواند برای دنبال کنندگان این بازی جذاب باشد، چرا که تقابل استاد و شاگردی میان پپ گواردیولا و میکل آرتتا می تواند این بازی را بیش از بیش حساس و زیبا باشد.

آرتتا که قبل از حضور در نیمکت سرمربیگری آرسنال در جمع آبی آسمانی های شهر منچستر بود و دستیار اول سرمربی سیتی یعنی گواردیولا بود.

دو تیم در فصل 2020/2021 وضعیت متفاوتی دارند. یکی در صدر جدول و دیگری در رتبه دهم جدول جای دارند.

سیتیزن ها امیدوار هستند که این فصل با اختلاف امتیازی که با تیم همشهری خود منچستریونایتد که در رتبه دوم جدول جای دارد قهرمانی این فصل را به نام خود بزنند و جام را در انتهای فصل بالا ببرند.

آخرین تقابل دو تیم آرسنال و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس در دوم دی ما سال 1399 به مصاف هم رفته بودند که این دیدار 4 بر 1 به سود منچسترسیتی به پایان رسید.

در این مسابقه آیمریک لاپورته، فیل فودن، ریاض محرز و گابریل ژسوس برای سیتیزن ها و الکساندر لاکازت برای قرمزهای لندن گلزنی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز