خبرگزاری کار ایران

محمدیان: فوتبال بانوان باید مورد توجه و حمایت قرار بگیرد / با وجود آقای آجورلو فوتبال بانوان متحول می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۹۱

نایب رئیس پیشنهادی مصطفی آجورلو در انتخابات فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌ها و اهدافش در انتخابات پیش رو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لیلا محمدیان در خصوص برنامه‌هایش برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به شناخت و تجاربی که در حوزه ورزش بانوان چه در بخش همگانی و چه در بخش‌های قهرمانی و حرفه‌ای در رشته‌های والیبال و جودو داشته‌ام و بر اساس پیشنهاد آقای آجورلو ابتدا یک نیازسنجی جامع در این خصوص انجام دادیم که چه موضوعاتی اولویت اصلی فوتبال بانوان است. در همین راستا با چهره‌های تاثیرگذار فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان گفت‌و‌گو کردیم و جلساتی داشتیم. 

نایب رئیس پیشنهادی مصطفی آجورلو در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: خواسته بانوان در فوتبال این است که مورد توجه و حمایت قرار بگیرند. مطالبات و انتظارات این عزیزان کاملا منطقی و متعارف است که باید محقق شود. هدف و برنامه اول ما ارتقای جایگاه بانوان در فدراسیون فوتبال است. اینکه خود بانوان در خصوص سرنوشت فوتبال بانوان‌، تیم‌های ملی و موضوعات مرتبط تصمیم گیرنده باشند، چرا که بر این حوزه اشراف دارند. نمی‌شود در تصمیم‌سازی‌ها و انتخاب‌ها نسبت به نظرات و دیدگاه‌های مربیان و کارشناسان فوتبال و فوتسال بانوان بی‌توجه باشیم و بدون اطلاع و نظر آن‌ها سرنوشت فوتبال بانوان رقم بخورد. 

محمدیان که سابقه فعالیت در فدراسیون‌های والیبال، جودو، سازمان ورزش شهرداری تهران و ورزش همگانی را نیز دارد تصریح کرد: بانوان فوتبال ما توانایی رسیدن به بالاترین سکوهای آسیایی را دارند و شایسته است موفقیت‌های این عزیزان به خوبی دیده شود. من 8 سال مسئول حوزه ورزش بانوان در شهرداری تهران بوده ‌و با توجه به زمانی که به همراه آقای آجورلو در این بخش فعالیت کرده‌ام به خوبی می‌دانم ایشان چه نگاه مثبت و عمیقی به ورزش بانوان دارند و بر این عقیده هستند که از نظر امکانات نباید هیچ تبعیض و تفاوتی قائل باشیم. برخی از بانوان حاضر در مجمع هم سابقه همکاری با آقای آجورلو در ورزش بانوان شهرداری را داشته‌اند و رویکرد ایشان را به خوبی می‌شناسند و بر همین اساس می‌دانند با این نگاه مثبت می‌تواند چشم‌انداز و افق روشنی در پیش باشد. در برنامه ارائه شده بخش مجزای بانوان در نظر نگرفته‌ایم چرا که در همه بخش‌های برنامه به نام آقایان و بانوان در کنار هم اشاره شده به این معنی که بانوان را در یک بخش کوچک و مجزا نمی‌بینیم بلکه دقیقا مثل آقایان در تمامی بخش‌های برنامه جامع و فراگیر فدراسیون فوتبال دیده می‌شوند. 

کاندیدای نایب رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال گفت: محور برنامه‌های ما در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان فراهم ساختن امکانات مورد نیاز برای این عزیزان است که از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود. وقتی تیم ملی فوتسال بانوان ما قهرمان آسیا می‌شود در گام بعدی باعث افتخار است که به عنوان نماینده کشور در مسابقات بین المللی دیگر هم حاضر شود. تیم ملی فوتبال بانوان ما هم باید به رنکینگ بازگردد و به مسابقات مراحل بعد در رقابت‌های آسیایی صعود کند. گام بعدی اعتماد به بانوان در اداره موضوعات مرتبط با خود و عدم مداخله آقایان در این بخش است به این معنی که کمیته‌های فنی تخصصی بانوان در خصوص تیم‌های ملی این بخش تصمیم گیری کنند و اشراف کامل به شرایط بانوان داشته باشند. مسئله بعدی ضرورت حضور نمایندگان بانوان در تمامی کمیته‌ها ازجمله ارکان قضایی فدراسیون فوتبال است که موضوع ضروری و بسیار مهمی است. لازم است در کمیته‌های انضباطی اخلاق و استیناف نمایندگان بانوان هم حاضر و تاثیرگذار باشند. تردید ندارم در صورت موفقیت آقای آجورلو تحولی در فوتبال بانوان اتفاق خواهد افتاد و بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز