خبرگزاری کار ایران

چرا مهاجم آبی‌ها در تمرینات شرکت نمی‌کند؟

اپیدمی سرماخوردگی در استقلال: قایدی ناراضی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۹۱۱

مهاجم تیم استقلال تهران از وضعیت قراردادش ناراضی است و در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران که در پایان نیم فصل اول با موج نارضایتی اغلب هواداران این تیم برای عدم فعالیت کادرفنی محمود فکری مواجه بوده، شاهد اتفاقات عجیبی طی روزهای اخیر بوده است.

به دنبال آغاز تمرینات برای بازی هفته آینده از روز سه‌شنبه مهدی قایدی یکی از بازیکنانی است که در تمرینات شرکت نکرده است و هواداران پیگیر وضعیت او هستند. مهاجم ارزشمند آبی پوشان که به گفته بازیکنان و سرمربی به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکرده در واقع از وضعیت قراردادش به شدت گلایه دارد.

محمود فکری و وریا غفوری، سرمربی و کاپیتان تیم در همین هفته در پاسخ به سوالات هواداران گفته بودند او مقداری سرماخوردگی داشته و از این جهت نتوانسته در تمرینات آماده سازی شرکت کند. حتی باشگاه اعلام کرد که او تست کرونا هم داده و که این تست منفی شده است اما همه چیز به مصاحبه بعد از بازی با نساجی برمی‌گردد که مشخص کرد او از وضعیتش ناراضی است.

قایدی پس از برتری همبازیانش مقابل نساجی مقابل خبرنگاران به سکوتش پایان داد و از گلایه‌هایش صحبت کرد: «نزدیک 6-5 ماه است که باشگاه به من قول داده که قراردادم را درست کنند. خودم که نمی خواستم و آنها قول دادند. تا همین امروز که هر روز قول می دهند و امروز و فردا می کنند. نمی دانم چه ذهنیتی درباره بازیکن دارند و نمی دانند که ما از نظر روحی بهم می ریزیم. چه کسی باید جوابگوی این بی احترامی باشد.»

قایدی اعلام کرد که با توجه به پایان همکاری با احمد سعادتمند هم مشکل او برطرف نشده است و در زمان مدیرعاملی احمد مددی نیز او قراردادش با مشکلاتی رو به رو است: «آن زمان آقای سعادتمند حرف زدیم. یک روز رفتم پیش او  و خسته بودند و گفتند برویم قطر و برگردیم درست میکنیم. رفتیم قطر و گفتند مهر باشگاه به همراه ما نیست. وقتی برگشتیم ایشان از سمت خودشان استعفا یا نمی دانم چه اتفاقی افتاد. آقای مددی آمدند و من مدیربرنامه خودم را فرستادم و هر روز می گویند درست می کنیم و امروز و فردا می‌کنند.»

بعد از مصاف با نساجی، استقلال سپاهان مصاف داد و تا امروز مشکل قایدی حل نشده باقی مانده است. بازیکن ارزشمند آبی‌ها که در تابستان گذشته پیشنهادات چشمگیری از کشورهای حوزه خلیج فارس و همینطور اروپا برای او موجود بود در نهایت استقلالی ماند اما مشخص شده که کاسه صبرش لبریز شده است.

مشخصا قایدی به یکباره دچار سرماخوردگی نشده و این تنها یک پوشش برای قهر اوست که خبر می‌دهد تا زمانیکه مشکلاتش رفع نشود تصمیم ندارد در تمرینات شرکت کند. همسر این بازیکن هم قبل از مصاف با سپاهان به مشکلات او اشاره کرده بود و این بازیکن هم مانند سایر آبی پوشان با توجه به قراردادهایی که در تابستان احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت باشگاه، منعقد می‌کرد با دردسرهای مختص به خودش مواجه شده است.

به دنبال سرماخوردگی قایدی، نگرانی‌های هواداران این تیم برای جدایی این بازیکن افزایش داشته است. آنها که شاهد جدایی اللهیار صیادمنش به دنبال یک سرماخوردگی دیگر بودند اکنون این خطر را احساس می‌کنند که شاید قایدی هم درصدد جدایی از آبی‌ها باشد.

قایدی پس از مسابقه با نساجی درباره پیشنهادات خارجی خود گفته بود:« من خودم نمی‌دانم که چه اتفاقی می‌افتد. قبلا اعلام کردم قلبا استقلال را دوست دارم و اگر اینجا شرایط مهیا باشد، به هیچ وجه دوست ندارم هیچ وقت از استقلال جدا شوم.»

باید منتظر ماند و دید احمد مددی که برای عدم جدایی شیخ دیاباته مطالبات او را پرداخت کرده و جلسه‌ای با این بازیکن داشت، مشکل قایدی را برطرف خواهد کرد یا شاهد جدایی این مهاجم ناراضی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز