خبرگزاری کار ایران

میرزایی: قهرمانی نیم فصل نه، قهرمانی آخر فصل را می‌خواهیم/ استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۲۶

مهاجم سپاهان در مورد برتری مقابل استقلال و شانس قهرمانی نیم فصل صحبت کرد.

رضا میرزایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و نتایج تیم باعث شده بچه ها از لحاظ روحی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند و بعد از پیروزی در دیدار مقابل استقلال و رسیدن به صدر جدول اوضاعمان خوب شد و تا اینجای کار به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و این موضوع تاثیر خوبی روی مجموعه تیم گذاشته است.

وی در مورد بازی با استقلال گفت: بازی سختی بود و به خوبی از اهمیت این دیدار آگاه بودیم. استقلال رقیب جدی و اصلی ما محسوب می‌شود و تیم پرمهره‌ای است که شکست دادنش کار هر تیمی نیست ولی ما به خوبی روی آنها کار کرده بودیم و تمریناتی که انجام دادیم برای گرفتن 3 امتیاز بازی بود که خدا را شکر آن را کسب کردیم و توانستیم از این بازی به اصطلاح 6 امتیازی سربلند خارج شویم.

مهاجم سپاهان در مورد شانس بالای این تیم برای قهرمانی نیم فصل خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع قطعی نیست و بستگی به نتیجه دیدار پرسپولیس مقابل گل گهر دارد ولی هدف و تمرکز اصلی ما قهرمانی در پایان فصل است و اگرچه قهرمانی نیم فصل هم از لحاظ روحی - روانی بار مثبت خوبی برای تیم دارد ولی وهدف و انگیزه ما بالا بردن جام در آخر فصل است.

میرزایی در مورد دلایل موفقیت سپاهان در فصل جاری گفت: ما یک تیم یکدل و با انگیزه هستیم که از لحاظ شخصیتی و فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد و یکی از نقاط قوت ما دوری از جنجال و حاشیه است که مجموعه باشگاه و مدیریت و در رأس کادرفنی آقای نویدکیا که خودش ذاتاً آدم آرامی است و این آرامش را هم به تیم منتقل کرده و فکر می‌کنم در کنار همه مسائل این موضوع هم تاثیر زیادی داشته است.

وی در مورد هواداران سپاهان هم عنوان کرد: واقعاً سپاهان هرچه دارد از هوادارانش است و اگر آنها نبودند ما با یک باشگاه معمولی هیچ فرقی نداشتیم. آنها همیشه به من لطف داشتند و چون از محصولات آکادمی باشگاه هستند خیلی به من ابراز محبت می‌کنند و این علاقه دو طرفه است. من خودم در رختکن همیشه به بازیکنان می‌گویم که ببینید هواداران چطور برای ما سنگ تمام می‌گذارند و با وجود اینکه اجازه آمدن به ورزشگاه را ندارند به هر شکل مختلف خودشان را به ما می‌رسانند تا حمایتشان را اعلام کنند و ما هم باید از جان و دل در زمین مایه بگذاریم تا آنها را خوشحال کنیم و امیدوارم آخر فصل قهرمانی را که کمترین حقشان است به آنها هدیه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز