خبرگزاری کار ایران

جلسه مهم وریا غفوری با رئیس هیات مدیره استقلال / فکری هم با کاپیتان جلسه می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۵۶۱

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و کاپیتان تیم تیم با یکدیگر جلسه‌ای برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اگرچه حواشی پیرامون باشگاه استقلال تهران پس از دیدار مقابل سپاهان اصفهان طی چند روز اخیر رو به افزایش بوده اما بیا نظر مدیران باشگاه قرار است به زودی مسائل و این اتفاقات برطرف شود.

از این رو، صبح امروز جلسه‌ای میان اسماعیل خلیل زاده و وریا غفوری برگزار شد تا طرفین پیرامون مسائل روز باشگاه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

با توجه به حواشی که طی روزهای اخیر پیرامون تیم ایجاد شده بود، طرفین تبادل نظر کردند و خلیل زاده نسبت به اینکه هواداران از نتیجه‌گیری تیم ناراضی بودند با کاپیتان صحبت کرد و غفوری هم یکسری مسائل را بیان کرد.

در پایان این جلسه طرفین توافق کردند که موضوعات پیش آمده را با یک همدلی و همصدایی از بین ببرند و مقرر شد باشگاه برای کسب نتایج موفقیت‌آمیز در آینده پشتوانه تیم باشد. 

پس از شایعاتی که درخصوص آینده غفوری هم مطرح شده بود این جلسه مشخص کرد که تمام گمانه‌زنی‌ها بدون اعتبار بوده و او مانند قبل به کارش ادامه خواهد داد.

در این جلسه همینطور مقرر شد تا به زودی طی روزهای پیش رو جلسه‌ای بین محمود فکری به عنوان سرمربی تیم با غفوری برگزار شود تا این دو هم با یکدیگر گفتگوی مفصلی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز