خبرگزاری کار ایران

میثم شاه‌مکوندزاده؛

داورها با ملوان مشکل دارند/ بازگشت آقا مازیار سبب همدلی بیشتر در تیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۵۴۷

هافبک دفاعی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازگشت آقا مازیار سبب ایجاد همدلی و اتحاد بیشتر بین بازیکنان شده و با عهدی که بستیم، انشالله با دست پر به خانه برمی‌گردیم.

میثم شاه مکوندزاده هافبک دفاعی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی هفته گذشته این تیم گفت: بازی برای ما بازی خوبی نبود و خوب بازی نکردیم فکر میکنم حق هر تیم یک امتیاز بود. نود ارومیه برای تساوی به میدان آمده بود و خیلی فشرده بازی می‌کرد و در لاک دفاعی فرو رفته بود.

وی با انتقاد از داور این بازی گفت: داوری همه‌ی ۵۰-۵۰ ها را به سود حریف میزد ولی تاثیر زیادی در نتیجه نداشت. در کل نمیدانم چرا داورها همه با ملوان مشکل دارند و این را هنوز خودمان هم نفهمیدیم!

شاه‌مکوندزاده در پاسخ به این سئوال که آیا شرایط ملوان مساعد خواهد شد یا خیر نیز گفت: انشالله از این هفته دوباره باید برگردیم به جدول و از این شرایط خارج شویم. با یک برد، همه چیز درست می‌شود و مجددا به کورس مدعیان برمی‌گردیم. روحیه تیمی ما بالاست و به خوبی نقاط ضعف و قدرت استقلال ملاثانی را آنالیز کرده‌ایم تا با سه امتیاز، از اهواز برگردیم.

وی در خاتمه درخصوص بازگشت مازیار زارع به این تیم نیز گفت: مشکل عدم نتیجه‌گیری تیم ما بازیکنان هستیم. این ما هستیم که نمی‌توانیم دستورات تاکتیکی کادرفنی را در زمین خوب اجرا کنیم. از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که با استعفای آقا مازیار مخالفت کردند. بازگشت آقا مازیار سبب ایجاد همدلی و اتحاد بیشتر بین بازیکنان شده و با عهدی که بستیم، انشالله با دست پر به خانه برمی‌گردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز