خبرگزاری کار ایران

گل مهدی طارمی به یوونتوس (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۸۷

مهاجم ایرانی پورتو در ادامه درخشش در ترکیب این تیم در دیدار حساس مقابل تیم بزرگ یوونتوس خیلی زود موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امشب و از دقایقی قبل دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان پورتو و یوونتوس شروع شد و این دیدار که از قبل برای فوتبالدوستان ایرانی به دلیل حضور مهدی طارمی مقابل یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا جذابیت و حساسیت خاص خودش را داشت شروغ غافلگیرکننده‌ای داشت.

از زمان قرعه‌کشی و مشخص شدن تقابل پورتو و یوونتوس در این مرحله از رقابت‌های اروپایی حضور طارمی و یارانش با همبازیان کریستیانو رونالدو نکته جذابی بود و خیلی از علاقه مندان به فوتبال در کشورمان منتظر این شب و این بازی بودند و امید زیادی داشتند تا مهدی طارمی در ادامه عملکرد درخشانش در ترکیب پورتو بتواند دروازه یکی از بزرگترین و پرستاره‌ترین تیم‌های دنیا که از شانس های اصلی قهرمانی اروپا محسوب می‌شود را باز کند.

اما شاید خوشبین‌ترین هوادار فوتبال ایران هم تصورش را نمی‌کرد بازی با گل مهدی طارمی آغاز شود و از زمان به صدا در آمدن سوت شروع مسابقه تا باز شدن دروازه بانوی پیر توسط شکارچی ایرانی کمتر از 2 دقیقه طول بکشد.

مهدی روی فرصت طلبی و هوش بالای خودش از فضای خالی ایجاد شده بین مدافعان یوونتوس به خوبی استفاده کرد و با نفوذ به موقع خودش توانست فرصت قابل توجهی برای باز کردن دروازه به دست بیاورد و به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد و تور دروازه یووه و شزنی را بله لرزه در بیاورد.

پورتو با این گل امیدوار به ادامه بازی است تا بتواند دیدار خانگی مقابل یوونتوس را با نتیجه‌ای خوب به پایان برده و در نهایت با حذف حریف مدعی و سرشناس خود شگفتی ساز این دور رقابت ها شود.

 

حجم ویدیو: ۸۷۱.۷۸K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز