خبرگزاری کار ایران

مسعود هیچ فهرست مازادی به باشگاه نداده است؛

دلخوری کاپیتان تراکتور از معاون باشگاه؛ شجاعی تراکتور را تمرین نداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۲۷

سرمربی تراکتور قصد دارد از این پس فقط به عنوان بازیکن در این تیم فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود شجاعی، سرمربی موقت و کاپیتان تیم تراکتور در تمرینات امروز تیمش بازیکنان را تمرین نداد و مثل بازیکن در کنار سایرین مشغول تمرین زیر نظر کادرفنی شد. 

این تصمیم شجاعی بدون اعلام قبلی به اعضای تیم بود و باعث تعجب سایر بازیکنان و مربیان این تیم شد. 

شنیده ها حاکی از آن است که شجاعی از اظهارات معاون باشگاه در لایو اینستاگرامی دلخور است و به نوعی از ادامه فعالیت در این تیم به عنوان مربی کناره گیری کرده است.

پیش از این هم فعالیت نقل و انتقالاتی در باشگاه تراکتور بدون نظر سرمربی مطرح بوده و به نظر می‌رسد مسئولان تراکتور به علم اینکه شجاعی سرمربی دائم این تیم نیست فعالیت نقل و انتقالاتی را بدون نظر او در پیش گرفته اند. 

ناراحتی شجاعی مربوط به صحبت های علیرضا رحیمی مبنی بر انتخاب سرمربی جدید تا ۴۸ ساعت آینده و همچنین اعلام فهرست مازاد تراکتور بدون نظر او بوده است و شجاعی مدعی شده هیچ فهرست مازادی به باشگاه نداده است و مشخص نیست چرا نام برخی بازیکنان به عنوان گزینه خروج مطرح شده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز