خبرگزاری کار ایران

توضیح معاون وزیر ورزش درباره شایعه برکناری محمود فکری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۲۲۴

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: اگر نامزدی گفت در انتخابات فدراسیون فوتبال مورد تایید و حمایت ما است حتما به او رای ندهید چون دروغ می‌گوید.

به گزارش ایلنا، مهدی علی نژاد در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی گفت: در راستای حضور در اردوها امروز اینجا بودیم؛ راحت گفت‌وگو‌ها انجام می‌شود و هر کاری که بتوانیم‌ انجام می‌دهیم و هر کدام امکان انجام دادن وجود نداشته باشد، دلایل آن را توضیح می‌دهیم که چه مشکلاتی وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود با ذهن آزادتر تمرین کنند. قایقرانی در کورس کسب سهمیه است و امیدوارم سهمیه‌های خوبی بگیرد. سهرابیان رئیس فدراسیون زحمت زیادی کشیده و انسجام خوبی را ایجاد کرده است. با این روش هم سهمیه می‌گیریم و هم در بازی‌های آسیایی 2022 قایقرانی در سبد طلایی‌ها قرار می‌گیرد.

وی در خصوص لغو مسابقات انتخابی بوکس و ژیمناستیک و اینکه آیا ممکن است توزیع سهمیه کاراته هم در فرانسه حذف شود، خاطرنشان کرد: 51 سهمیه گرفته بودیم و پیش بینی 70 سهمیه را داشتیم ولی به واسطه کرونا همه چیز تغییر کرد و تعویق مسابقات راه‌های کسب سهمیه را بست. بوکس تنها رویداد کسب سهمیه بود که در آن امیدوار هم بودیم. ژیمناستیک هم لغو شد. باید منتظر تصمیم‌ فدراسیون‌ باشیم. این خطر در سایر رشته‌ها هم هست. 43 درصد سهمیه‌ها مانده و فدراسیون‌های جهانی باید راهی پیدا کنند که این یک چالش جدی است. باید صبر کنیم ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود.

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش اولویتی در بین کاندیداهای فدراسیون فوتبال دارد، گفت: به دفعات خودم، وزیر ورزش و صالحی ‌امیری گفتیم وزارت و کمیته از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند. اگر نامزدی گفت مورد تایید و حمایت ما است حتما به او رای ندهید چون دروغ می‌گوید. آنچه در انتخابات فوتبال مد نظر داریم این است که بر اساس اساسنامه جدید که خیلی باز است، انتخابات سالم و دموکراتیک داشته باشیم و فوتبال با رئیس جدید به کار خود ادامه دهد. اولویت ما انتخابات سالم است و اینکه چه کسی رای بیاورد به نظر مجمع بستگی دارد. اعضای مجمع از بلوغ فکری برخوردار هستند و بهترین را انتخاب می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش در ابقا یا برکناری محمود فکری ورود می‌کند، یادآور شد: اینها به ما ارتباطی ندارد و هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال تصمیم می‌گیرند. ما نقشی در آن نداریم.

علی‌نژاد در خصوص زمان ورود سرخابی‌ها به بورس گفت: ما نمی‌توانیم بگوییم چه زمانی وارد بورس می‌شود و در این فرآیند پذیرش فرابورس و سازمان خصوصی سازی نقش دارد.  معارفه برگزار شده و با هماهنگی این دو بخش باید زمان جلسه مشخص شود. الان این آمادگی وجود دارد. پرسپولیس شرایط بهتری دارد و یک ماه جلوتر است. سال مالی پرسپولیس 31 خرداد است و استقلال 31 تیر. صورت مالی 6 ماهه پایان دوره باید آماده باشد و پرسپولیس جلوتر است. امیدواریم تا قبل از پایان سال جلسه پذیرش فرابورس را داشته باشیم.

وی در خصوص کارگزار استقلال و پرسپولیس گفت: در حال مذاکره هستند اگر به توافق برسند کار پیگیری می‌شود. ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز