خبرگزاری کار ایران

چرا مجیدی و ذوب آهن به توافق نرسیدند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۰۱۳

ذوب آهن پیش از انتخاب مجتبی حسینی برای هدایت تیم فوتبال خود به سراغ فرهاد مجیدی رفته بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ذوب آهن روز گذشته پس از یک نشست طولانی میان اعضای هیات مدیره در نهایت سرمربی جدید خودش را مشخص کرد و مجتبی حسینی که به تازگی قراردادش را با نفت مسجد سلیمان به صورت یک طرفه فسخ کرده جانشین رحمان رضایی شد تا در نیم فصل دوم روی نیمکت تیم اصفهانی بنشیند.

پیش از اینکه حضور حسینی در ذوب آهن قطعی شود صحبت‌هایی از مذاکرات این باشگاه با فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال مطرح شده بود که همانطور که خود او در صفحه شخصی‌اش از آن پرده برداشت با وجود توافق اولیه به امضای قرارداد نرسید و منتفی شد.

ماجرای حضور مجیدی روی نیمکت ذوب آهن پیش از شروع مذاکرات جدی باشگاه با مجتبی حسینی مطرح شده بود و به نوعی مجیدی گزینه اول مدیریت باشگاه ذوب آهن بود چرا که هم از سوی مدیران کارخانه ذوب آهن به هیات مدیره توصیه شده بود و هم اینکه برخلاف مجتبی حسینی مشکلاتی از قبیل حضور در یک تیم دیگر و فسخ قرارداد و مشکلات قانونی پس از آن را نداشت ولی چند موضوع باعث شد این توافق به مرحله نهایی نرسد.

اولین ماجرایی که منجر به بروز اختلاف میان طرفین شد یکی از شروط مجیدی برای قرارداد بود که مورد پذیرش باشگاه قرار نگرفت و آنهم اجازه فسخ یک طرفه به مجیدی در صورت رسیدن پیشنهاد از یک باشگاه دیگر بود که اعضای هیات مدیره آن با نپذیرفتند.

از طرفی مجیدی برخلاف نظر هیات مدیره حاضر به پذیرش هیچکدام از افراد بومی و با سابقه حضور در ذوب آهن در کادرفنی خودش نبود و اعلام کرده بود اگر بیاید تمام دستیارانش از مربیان گرفته تا مربی گلرها و بدنساز و حتی سرپرست باشگاه را هم خودش بایید تعیین کند که این هم منجر به بروز اختلاف در این مذاکرات شد.

در نهایت اینکه مجیدی برای خودش و کادرفنی تقاضای مبلغ 20 میلیاردی برای یک فصل و نیم داشت که شاید رقم نامعقولی با توجه به قیمت های امروز به نظر نرسد و اینکه باشگاه باید برای نقل و انتقالات زمستانی 30 میلیارد بودجه فراهم کند تا نفرات مورد نظر او برای تقویت تیم جذب شوند که با توجه به مشکلات مالی که ذوب آهن مثل اکثر تیم ها با آن دست به گریبان است امکانش وحود نداشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز