خبرگزاری کار ایران

رسمی؛ مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۱۱

سرمربی نفت مسجد سلیمان که روز گذشته قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد، به ذوب آهن پیوست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ذوب آهن طبق وعده‌ای که از پیش داده بود سرمربی جدید خودش را شناخت و پس از توافق با مجتبی حسینی، سرمربی نیم فصل نخست نفت مسجد سلیمان او را به جای رحمان رضایی روی نیمکت خود نشاند.

ذوبی‌ها که پس از 14 هفته کسب نتایج ضعیف از سوی این تیم رای به برکناری رحمان رضایی، سرمربی خود دادند، در هفته پانزدهم با هدایت موقت میلیچ کرکیچ به مصاف مس رفسنجان رفتند و حالا با توجه به کمبود زمان و آماده سازی تیم برای نیم فصل دوم مذاکراتشان را به سرعت با گزینه های مورد نظر شکل داده و در نهایت با حسینی به توافق نهایی رسیدند.

حسینی روز گذشته و پس از توافق با ذوبی‌ها اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با نفت مسجد سلیمان کرده و پس از آن راهی اصفهان شد تا مذاکرات نهایی را با این باشگاه انجام داده و در نهایت قراردادش را به امضا رساند و حالا باشگاه ذوب آهن به دنبال جلب رضایت باشگاه قبلی اوست تا مشکلی بابت این جابجایی ایجاد نشود.

علاوه بر حسینی، مجیدی و منصوریان هم گزینه هدایت ذوب آهن بودند ولی هیات مدیره روی انتخاب حسینی به جمع بندی نهایی رسید و او را روی نیمکت نشاند.

حسینی پیش از این هم به عنوان دستیار یحیی گل محمدی و هم در مقطعی کوتاه به عنوان سرمربی روی نیمکت ذوب آهن نشسته بود و به نوعی به تیم سابقش برگشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز