خبرگزاری کار ایران

یک دیدار مهیج و باورنکردنی؛

پورتو با طارمی یوونتوس را سورپرایز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۱۰

مهدی طارمی حالا تنها چند ساعت با رویارویی ابر ستاره فوتبال دنیا فاصله دارد.

به گزارش ایلنا، از سری مسابقات دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم پورتو امشب در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان یوونتوس خواهد بود. قهرمان سری آ با در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو به پرتغال سفر کرده و یکی از شانس‌های قهرمانی در فصل جاری مسابقات چمپیونزلیگ به شمار می‌رود.

پورتو، تیم دوم جدول رده بندی سوپرلیگ پرتغال با کسب 41 امتیاز از 19 مسابقه اگرچه فاصله 10 امتیازی با صدر جدول - اسپورتینگ لیسبون - دارد اما در حال حاضر تنها نماینده کشور پرتغال در بازی‌های دور حذفی لیگ قهرمانان شناخته می‌شود. پورتو البته به لطف درخشش مهدی طارمی، با 43 گل زده بهترین خط حمله لیگ پرتغال را در اختیار دارد.

مهدی طارمی با 9 گل زده به همراه سرخیو اولیویرا، هم تیمی‌‌‌اش، بعد از سرخیو گونکالوس از اسپورتینگ به عنوان بهترین گلزنان فصل لیگ پرتغال شناخته می‌شوند. او به همراه 7 پاس گلی که ارسال کرده به صورت مستقیم روی 16 گل تیمش تاثیر داشته است که آمار جالب توجهی به نظر می‌رسد. او طی 29 بازی این فصل در همه رقابت‌ها 14 گل و 9 پاس‌گل داشته است که همین بهانه مناسبی برای سرجیو کونسیساو خواهد بود تا شماره 9 تیمش را در مصاف امشب به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب مقابل یوونتوس بکار بگیرد.

طارمی با این وجود در مسابقات فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا تاثیری روی گلزنی تیمش نداشته است. این مسابقه بهانه جالبی برای مهاجم ملی پوش ایرانی خواهد بود که در رقابت با بانوی پیر که سرمربی نام آشنایی مانند پیرلو و ابر ستاره‌ای ماند کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد، خودی نشان بدهد.

پورتو با طارمی یوونتوس را سورپرایز می‌کند

طارمی درباره این مصاف سخت و رویارویی با کریستیانو گفته است: "در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. من رونالدو را بسیار زیاد دوست داشتم. دلم نمی‌خواست مثل او باشم. زیرا این غیرممکن است. چقدر ممکن است که مانند کریستیانو رونالدو یا  مسی باشید؟ اما می‌توانیم تلاش کنیم به سطح آنان نزدیک شویم. من همیشه فکر می‌کنم اگر سخت کار کنم می‌توانم به هر آنچه بخواهم برسم، شما هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما باید هدف و آرزویم را مشخص کنم و اکنون آرزوی من کسب عناوین است."

در تقابل پورتو با یوونتوس طبیعی به نظر می‌رسد که یاران مهدی طارمی به دنبال ارائه یک سیستم تقریبا دفاعی بود که با ارائه توپ به حریف به دنبال ضدحملات باشند. ژرژ آندراده، بازیکن سابق تیم‌های پورتو و یوونتوس معتقد است، پورتو می‌تواند با طارمی حریفش را سورپرایز کند.

آندراده درخصوص این مصاف حساس گفت: "ممکن است استراتژی این باشد که توپ را به حریف واگذار کنیم، با دانستن این موضوع که پورتو  به دلیل مهارت خسوس کرونا و لوییز دیاز و قدرت بدنی موسی مارگا که اکنون با مهدی طارمی مرتبط است، در انتقال تیم مهلک‌تری است. اگر این کار را به صورت دفاعی انجام دهید، می‌توانید تساوی را به دست بیاوری و شاید سورپرایز داشته باشید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز