خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد تراکتور برای هدف جذاب سرخابی‌ها مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۴۱

باشگاه تراکتور تبریز به دنبال جذب مهاجم تیم ماشین سازی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیمان بابایی، مهاجم تیم ماشین سازی تبریز پس از ارائه عملکرد مناسب با 6 گل زده به عنوان یکی از بازیکنان موفق نیم فصل اول لیگ مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ برتر قرار گرفته است.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران از مشریان جدی این مهاجم 27 ساله هستند اما ماشین سازی رضایتنامه او برای پیوستن به این دو باشگاه را صادر نخواهد کرد و تراکتور تبریز مقصد احتمالی او در صورت ترک تیم فعلی‌اش خواهد بود.

علیرضا رحیمی معاون اجرایی تیم فوتبال تراکتور درباره پیشنهاد به پیمان بابایی توضیح داد: اما بحث او این است که مبلغ خیلی افزایش پیدا کند. من گفتم اشکالی هم ندارد و قیمت پیمان بابایی الان 800 میلیون تومان نیست، من می‌گویم اگر می‌خواهید رقم بالایی پرداخت کنیم، مدت قرارداد را افزایش دهید تا هزینه هم برای ما قابل توجیه باشد.

او درباره مبلغ این پیشنهاد همچنین گفت: اول گفتیم 4-5 سال اما حالا پیشنهاد شفاف ما این است که یا قرارداد 1.5 ساله با افزایش 30-40% قرارداد است، اگر هم می‌خواهید رقمی واقعی‌ای را بگیرید ما می‌‌خواهیم 2.5 سال با تو قرارداد ببندیم و 8 میلیارد بدهیم؛ پنج میلیارد برای سال آخر، 2 میلیارد برای سال دوم و یک میلیارد برای امسال. او اگر امروز اراده کند ما قرارداد 8 میلیاردی را با آپشن های مختلف، در اختیارش قرار می‌دهیم. حق فسخ 150 هزار یورویی هم وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز