خبرگزاری کار ایران

حمزاوی، فخرالدینی و هخامنش در فهرست مازاد تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۳۹

معاون باشگاه تراکتور از بازیکنان مازاد این تیم در نیم فصل صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی، معاون باشگاه تراکتور در مورد فعالیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و از حضور سه بازیکن در فهرست مازاد این تیم خبر داد که به شرح زیر است:

* حمزاوی، فخرالدینی و هخامنش در فهرست مازاد

حمزاوی عملکرد خوبی نداشت و احتمالا در لیست مازاد خواهد بود، وفا هخامنش عملکرد خوبی نداشت و شاید در لیست مازاد باشد، احتمال دارد میلاد فخرالدینی با تیم نباشد. این که آینده شان چه باشد را نمی‌دانیم شاید فسخ کنند و شاید هم معاوضه انجام شود. ما تلاش می‌کنیم در این پست ها تغییراتی را داشته باشیم. در فهرست زیر 25 سال و زیر 23 سال هم تغییراتی را خواهیم داشت و تعارفی در این باره نداریم چون تیم اگر نتیجه بگیرد همه راضی خواهیم بود.

* به دنبال تمدید با سه کاپیتان هستیم

ما پیگیر تمدید قرارداد بازیکنان هستیم. بحث شجاعی متفاوت است و می‌خواهیم اسطوره باشگاه شود و لیدرفنی باشد. او هم باید به تراکتور افتخار کند و این که یک فوتبالیست چنین درخواستی را از تراکتور داشته باشد، باعث افتخار است. اگر مسعود بماند، اشکان دژاگه هم خواهد ماند. انتظار داریم احسان کیفیتش را افزایش دهد و باید روی روحیه اش کار کند، هرچند که با جان و دل کار می‌کند. ما به دنبال تمدید با هر سه بازیکن هستیم و هر سه وزنه تیم ما هستند. ما نباید آن ها را به راحتی از دست دهیم.

* به دنبال تقویت تیم هستیم

95 درصد باشگاه تیم بزرگسالان است و به دنبال تقویت این تیم خواهیم بود. بحث دوم هم این است که در آسیا نتیجه خوب بگیریم و روی این دو مورد تمرکز خواهیم کرد. اما در برنامه بلند مدت به دنبال این هستیم که ساختار باشگاه را اصلاح کنیم که به فرد متکی نباشد. همچنین باید آکادمی باشگاه را تقویت کنیم. آقای زنوزی همیشه حمایت خوبی داشته و اگر این رابطه خوب ادامه دار باشد، ما به دنبال این هستیم که ساختار باشگاه و آکادمی را اصلاح کنیم. من قول می‌دهم در سه ماهه دوم سال بعد، یک آکادمی خارجی را بیاوریم و جوین کنیم و یک آکادمی اصولی را درست کنیم. اگر یک روز واسیلی [گوجا] بود و از زمین خاکی بازیکن می‌آورد، الان شرایط عوض شده اما همچنان استعدادها وجود دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز