خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ میلیون بده و بسلامت!

حسینی چطور با نفت مسجد سلیمان فسخ کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۸۲

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با استفاده از بندهای عجیب توافق با این تیم قراردادش را فسخ کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته مشخص شد مجتبی حسینی‌ با حضور در سازمان لیگ قرارداد همکاری با تیم نفت مسجد سلیمان را در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر به صورت یکطرفه فسخ کرده است و خواستار پیوستن به تیم ذوب آهن اصفهان است.

مجتبی حسینی‌ که در آستانه عقد قرارداد با ذوب آهن قرار گرفته، پیش از بازی هفته پانزدهم مقابل آلومینیوم اراک به گوش می‌رسید که به جهت عدم دریافت مطالباتش به دنبال پایان همکاری است اما او با توجه به شارژ مالی پیش از این مسابقه موفق شد قراردادش را فسخ کند. سوال اینجاست که او چگونه موفق به انجام این کار شده است؟

سرمربی تیم نفت که تا پیش از بازی برابر آلومینیوم اراک حدود 40 درصد از قراردادش دریافت کرده بود با شارژ مالی باشگاه میزان دریافتی‌اش تا 60 درصد رسید و او با توجه به اینکه پیش از دریافتی اقدام جدایی نکرده بود، فسخ قراردادش جنبه حقوقی دارد.

در قراردادی که حسینی با نفت مسجد سلیمان امضا کرده او با وجود اینکه در یکی از بندهایش بند الزام وجود داشته است اما از طرفی یک بند عجیب سبب شده تا او بتواند به راحتی تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه داشته باشد. 

در حالیکه بندی در توافق ابتدای فصل او با باشگاه نفت وجود نداشته تا در صورت عدم دریافت درصد مشخصی به همکاری خود پایان بدهد اما از طرفی دیگر در این قرارداد ذکر شده است او در صورتیکه خواهان عدم همکاری باشد تنها با پرداخت 100 میلیون تومان می‌تواند نیمکت نفت را ترک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز