خبرگزاری کار ایران

مجدمی: از انتخاب فوتبال قطر پشیمان نیستم / انگیزه دارم تا روزهای خوبی را در پیکان سپری کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۳۹

هافبک تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد به همراه شاگردان مهدی تارتار فصل موفقی را سپری کند.

مسلم مجدمی در گفتگو با ایلنا درخصوص پیوستن به تیم پیکان تهران با جدایی از تیم المعیذر قطر گفت: من شرایط خوبی در قطر داشتم و در تمام بازی‌ها حضور داشتم و مشکل خاصی نداشتم. تجربیاتی که لازم بود را به نظرم آنجا به دست آوردم و هرگز از حضور در فوتبال قطر پشیمان نیستم. در المعیذر 13 بازی کردم و یک گل و یک پاس گل هم ثبت کرد. در دو سه بازی هم فقط مدافع راست بازی کردم.

او درباره جدایی از المعیذر گفت: به خاطر این تعداد مسابقات فشرده است و بازی‌ها هم زود آغاز شده بود، مسابقات در فاصله هر پنج روز یکبار برگزار می‌شد و تقریبا 5 بازی دیگر مانده است که این ماه مسابقات تمام می‌شود. من یک بند جدایی داشتم و هر زمان که می‌خواستم می‌توانستم آن را فعال کنم و جدا شوم.

مجدمی درباره انتخاب تیم پیکان همچنین گفت: من از چند تیم ایرانی پیشنهاد داشتم ولی با صحبتی که با آقای تارتار داشتیم، دوست داشتم با ایشان کار کنم چون تعریف‌شان را شنیده بودم و مربی باکیفیتی هستند. پیکان باشگاه خوبی است و توافق کردیم که برای نیم فصل در خدمت این تیم باشم. امیدوارم در کنار این تیم پیشرفت کنم و انگیزه دارم تا روزهای خوبی را در کنار هم سپری کنیم.

هافبک جدید پیکان درباره رقابت با بازیکنان پیکان در خط میانی گفت: رقابت در همه تیم‌ها وجود دارد و فقط مختص من نیست. به عنوان بازیکن وظیفه دارم تلاشم را در تمرینات انجام بدهم و کادرفنی تصمیم می‌گیرند که کدام بازیکن در ترکیب حضور داشته باشد. 

بازیکن سابق تیم صنعت نفت آبادان درباره شرایط طلایی پوشان با سیروس پورموسوی همچنین گفت: شرایط نفت را دنبال می‌کردم چون دوستان زیادی آنجا دارم. از صنعت نفت پیشنهادی نداشتم و تماسی نبود. نفت در مسیر موفقی حضور دارد اما اگر شرایط مانند سال گذشته باشد در نیم فصل دوم به مشکل می‌خورند. قهرمانی به راحتی ممکن نیست و سال گذشته هم ما نیم فصل اول شرایط خوبی داشتیم اما در نیم فصل دوم وضعیت تغییر کرد. امیدوارم که اینگونه نباشد و به موفقیت برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز