خبرگزاری کار ایران

بیانیه نود ارومیه: داور بازی مقابل ملوان را حلال نمی‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۰۰

باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ ارومیه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به قضاوت ضعیف و یک‌طرفه داور دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و ۹۰ ارومیه اعتراض کرد‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، متن بیانیه باشگاه ۹۰ به شرح زیر است:

روز قیامت که بود داوریش       شرم نداری که چه عذر آوری

روز شنبه هفته جاری در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال ایران دو تیم ملوان بندرانزلی و ۹۰ اورمیه به مصاف هم رفتند که بار دیگر این تیم مظلوم و مردمی ۹۰ بود که قربانی تصمیمات مشکوک تیم داوری شد تا همچنان شاهد ادامه روند تبعیض آمیز برعلیه نماینده پرهوادار شهر ارومیه باشیم.

در تصاویر و فیلم‌های موجود از مسابقه دو تیم ملوان و ۹۰ مشخص است که داور در دقایق ۵ و ۱۳ باید هافبک‌و مهاجم تیم‌ ملوان را به دلیل خطای غیرورزشی شدید روی سیدرسول حسینی و تورج آقایاری اخراج می‌کرد و در دقیقه ۳۷ نیز نباید از صحنه پنالتی و خطای خطرناکی که روی آرمین مصطفوی رخ داد خودداری می‌کرد.  با اعلام کارشناسان داوری که باید ۲ بازیکن ملوان از زمین‌ مسابقه اخراج می‌شدند، اما داور مسابقه از تصمیمات عادلانه امتناع کرده و با قضاوت یک‌طرفه و غیرمنصفانه خود ۳ امتیاز حساس بازی را از نودی‌ها ربود تا خوش خدمتی خود را به ملوانی‌ها ثابت کند.

حال باشگاه ۹۰ ارومیه ضمن اینکه انتظار برخورد شدید از سوی کمیته داوران با کوبل داوری دیدار ملوان و ۹۰ را دارد اعلام می‌کند که در صورت ادامه روند قضاوت‌های مشکوک بر علیه تیم ۹۰ ارومیه از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران انصراف خواهد داد‌. لازم به توضیح است فیلم‌ خطاهای ذکر شده به پیوست این‌ بیانیه در کانال‌ها و پیج‌های رسمی باشگاه ۹۰ در فضای منتشر خواهد شد و همچنین در اختیار کمیته محترم داوران فدراسیون فوتبال ایران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز