خبرگزاری کار ایران

دانایی: شاهین اتوبوسی دفاع می‌کرد/

به ما وصله شرطبندی زدند و ما را به حاشیه بردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۴۸۷

مدافع تیم فوتبال هوادار تهران گفت: برخی‌ها ما را به حاشیه بردند و آرامش را از تیم ما گرفتند.

سجاد دانایی هافبک تیم فوتبال هوادار تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با شاهین بوشهر گفت: بازی سختی بود چون تیم شاهین اتوبوسی دفاع می‌کرد و به نظرم کارشان منطقی بود زیرا در زمین حریف بازی می‌کردند و روی ضدحملات برنامه داشتند. حملات زیادی انجام دادیم و بیش از ۸ موقعیت صد در صد گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و شاهین نیز که مهره‌های زیادی داشت، از تجربه خود استفاده کردند و روی تک موقعیت به گل رسیدند. روی ضربات ایستگاهی در طول هفته زیاد کار کرده بودیم اما متاسفانه از همان نقطه، گل خوردیم.

وی درخصوص داوری این بازی گفت: داوری خوب بود و انصافا خیلی خوب سوت زد ولی در چند بازی قبلی داورها با بازیکنان ما کمی نامهربان بودند و در چندین صحنه می‌توانستند به نفع ما سوت بزنند اما اینگونه نبود. 

دانایی درخصوص نتایج ضعیف دو هفته اخیر هوادار گفت: ما هفته قبل خیلی موقعیت داشتیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. حتی به تیم ما وصله شرطبندی نیز زدند و ما را بردند به حاشیه. نمیخواهم بگویم که رسانه‌ها سبب شدند تا نتوانیم تمرکز کنیم، اما بی‌تاثیر نیز نبود. ما فصل قبل با اینکه صعود نمی‌توانستیم بکنیم اما مقابل هر حریفی بازی می‌کردیم، نهایت توانمان را می‌گذاشتیم، گرچه پیشنهادات مالی زیادی نیز برخی‌ها به تیم ما می‌دادند. ما صاف و ساده کار کردیم و بدون هیچ حرف و حدیثی فصل را تمام کردیم. فصل قبل مقابل آلومینیوم که برای صعود نیاز مبرمی به برد داشت، ما برنده شدیم و به آنها باج ندادیم. در این فصل فاصله تیم‌ها خیلی بهم نزدیک است و با اینکه دو هفته باختیم، اما همچنان در رده دوم جدول قرار داریم. این لیگ، یکی از بهترین لیگ‌ها از لحاظ رقابت خواهد بود اما از نظر فنی، چندان لیگ خوبی نداریم.

مدافع هوادار درخصوص کار کردن با رضا عنایتی نیز گفت: ایشان مربی تازه کاری است و با این حال چون سابقه زیادی در دوران بازیگری داشتند، الگوهای خوبی دارند در تیم پیاده می‌کنند و واقعا کمک حال ما بازیکنان هستند. مربی باکیفیتی هستند و از ایشان در سال‌های آینده حرف‌های زیادی خواهید شنید و در بهترین تیم‌های ایران، روزی سرمربیگری خواهد کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: تقاضا دارم از بقیه تیم‌ها که بیایند و جوانمردانه در زمین فوتبال بازی کنند نه اینکه از بیرون بخواهند تیم ما را خراب کنند. انصافا تیم ما خیلی خوب است و یکی از بهترین تیم‌هایی است که تاکنون در آن بازی کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز