خبرگزاری کار ایران

اکبری: هشت تیم مرحله پلی‌آف خطرساز هستند/محرومیت «یلی» تعلیق شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۴۲۹

سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: هشت تیم مرحله پلی‌آف خطرساز هستند و با قدرت در این مرحله حاضر می‌شویم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیمان اکبری پس از پیروزی سه بر یک شاگردانش برابر فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر مردان، افزود: مسابقه خیلی خوبی برگزار شد و به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی با بیان این که بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در مسابقه با فولاد مبارکه سپاهان تمامی انتظارات کادر فنی را برآورده کردند، تصریح کرد: بازیکنانم تمام برنامه‌های خواسته شده را در زمین پیاده کردند و از عملکرد آنان بسیار راضی هستم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی حریف اصفهانی را نیز خوب ارزیابی کرد و گفت: برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره مسابقه هفته پایانی مرحله مقدماتی شهرداری ارومیه با فولاد سیرجان نیز گفت: مسابقه امشب تمام شده و می‌رویم برای دیدار بعدی آماده شویم. قطعا تلاش می‌کنیم که مقابل فولاد سیرجان نیز برنده مسابقه شویم و نتیجه لازم را به دست آوریم.

اکبری تاکید کرد: به هیچ موضوع دیگری فکر نمی‌کنیم و منتظر نتایج دیدارهای هفته پایانی خواهیم ماند تا حریف مرحله پلی‌آف شهرداری ارومیه مشخص شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با تاکید بر این که در مرحله پلی‌آف هم با قدرت حاضر خواهیم شد، گفت: هشت تیم صعود کننده به این مرحله، همه خوب هستند و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. هشت تیم لایق برد و خطرساز هستند.

اکبری درباره حضور پوریا یلی در مسابقه مقابل سپاهان گفت: بعد از پایان مسابقه با تیم شهرداری ورامین، اتفاقاتی افتاد که برای تیم و باشگاه محکومیت در کمیته انضباطی فدراسیون را به همراه داشت. درخواست مجدد برای بررسی اتفاقات و احکام صادره را به کمیته استیناف ارائه دادیم و یک جلسه محرومیت قطعی یلی با رای این کمیته، تعلیق شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز