خبرگزاری کار ایران

آذرنوشان: داور گل سالم ما را آفساید گرفت/ مالکان رایکا کم نگذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۴۱۵

هافبک تیم فوتبال رایکا بابل گفت: درحالی‌که مدیران باشگاه رایکا از هیچ نهادی حمایت نمی‌شود، تاکنون برای ما کم نگذاشتند.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل آذرنوشان هافبک دفاعی تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با مس کرمان گفت: بازی خیلی بازی سخت و پرفشاری برای هر دو تیم بود. با شناخت کامل از حریف وارد میدان شدیم و می‌دانستیم از چه ناحیه‌ای باید به تیم مس ضربه بزنیم. منطقی بازی کردیم و می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم اما حریف با خوش شانسی، یک امتیاز از این بازی گرفت.

وی درخصوص داوری این بازی نیز گفت: داوری که مثل همیشه واقعا ضعیف عمل کرد و گل صحیح ما را افساید اعلام کرد. فیلم بازی را چندین بار دیدیم و بازیکن ما از پشت مدافع مس آمد و به توپ ضربه زد اما داور آفساید گرفت و سه امتیاز ارزشمند را از تیم ما دور کرد.

آذرنوشان درخصوص نتایج نوسانی این فصل رایکا نیز گفت: به نظرم رایکا بخاطر بدشانسی هایی که آورد در این چند تا بازی که واقعا طی موقعیت های زیادی که داشتیم توپ هایمان به گل تبدیل نشد و نتوانستیم نتایج دلخواه خودمان را بگیریم.

هافبک رایکا در پاسخ به این سئوال که آیا مدیران این باشگاه تاکنون به تعهداتشان عمل کرده‌اند یا خیر نیز گفت: بله مالکان باشگاه واقعا در این شرایط مالی سخت که دارند از جیب هزینه می‌کنند و برای‌مان کم نگذاشتند. با این که هیچ نهادی از باشگاه حمایت نمی‌کند، اما کم نگذاشتند و تا اینجا فصل، حمایت خوبی داشتند.

وی در خاتمه اظهار داشت: اعتقاد دارم که با درایتی کادرفنی و بازیکنانی که داریم و با اضافه شدن مصدومان تیم، روند تیم ما درست می‌شود و در آینده صحبت‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز