خبرگزاری کار ایران

خداداد عزیزی: علی کریمی اهل لابی کردن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۳۶۹

پیشکسوت فوتبال ایران از علی کریمی حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، خداداد عزیزی یکی از افرادی است که در راستای برگزاری دیدار دوستانه میان تیم های منتخب 98 و سرخابی ها، تلاش فراوانی انجام داد. دیداری که قرار است به مناسبت یادبود یاد و خاطره علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شود که چندی پیش به دلیل ابتلا به کرونا از دنیا رفتند.


خداداد در حاشیه برگزاری نشست خبری این دیدار گفت: من با مهرداد صمیمی تر و به او نزدیک تر بودم و جای او شدیدا خالی است. او یک پسر خوش قلب و دوست داشتنی بود و نیازی نیست من این مسئله را بگویم چون همه اهالی فوتبال این مسئله را می دانند. این بازی با پیشنهاد من، علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور شروع شد که یک بازی یادبود برای این دو نفر برگزار کنیم و تعداد محدودی که می توانستیم لیست کنیم، دور هم جمع کردیم تا این بازی را برگزار کنیم و هنوز باور نداریم آنها در کنار ما نیستند.


وی گفت: من تمام عزیزان ممنونم. چرا که ما به هر فردی گفتیم برای مهرداد میناوند و علی انصاریان قصد داریم یک بازی دوستانه برگزار کنیم، از این مسئله شدیدا استقبال کردند و کسی سنگ اندازی نکرد. از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت فوتبال، شرکت توسعه، مجموعه ورزشگاه آزادی، شبکه سوم و سایرین گرفته تا حتی رسانه ها از جمله ورزش سه و پژمان راهبر که از این مسئله شدیدا استقبال کردند و پای کار آمدند.


او گفت: پیشکسوتان نظیر علی پروین که بزرگ همه ماست تا آقایان کلانی، خردبین، ذوالفقارنسب تا بازیکنانی نظیر عابدزاده، دایی، کریمی، باقری و... همه مشتاق برگزاری این دیدار بودند. امیدوارم بازی خوبی برگزار و یاد میناوند و انصاریان که زنده هست، زنده تر شود. این دو نفر از افتخارات فوتبال ما بودند. و متأسفانه دیگر در جمع ما نیستند. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.


وی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون و اینکه منصوریان معتقد است انتخابات از قبل برگزار شده است، گفت: معمولا در انتخابات فدراسیون افرادی شانس بیشتری دارند که لابی و ارتباطات قوی تری داشته باشند و همه این را می دانند. من علی کریمی را خوب می شناسم و اهل لابی نیست.


خداداد در پایان گفت: کار علی کریمی سخت و شانسش کم است. حیف است فردی مانند علی کریمی رأی نیاورد ولی امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ما رخ دهد و هر عزیزی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می شود تمام هم و غم و نگرانی اش فوتبال ما باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز