خبرگزاری کار ایران

در پی تجدیدنظر خواهی فولادی‌ها در CAS؛ بلبلی دردسر جدید استقلالی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۵۷

باشگاه فولاد خوزستان هزینه اعاده دادرسی برای پرونده محمد بلبلی را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران باشگاه فولاد خوزستان را بر سر ماجرای محمد بلبلی تیم فولاد خوزستان را از پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.  

باشگاه خوزستانی با رایزنی های انجام شده موفق شد به طور موقت پنجره خود را باز کند تا در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کند. اما پنجره این باشگاه مجدد بسته شد و حالا در فصل نقل و انتقالات زمستانی و در آستانه دیدار با العین امارات در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان سعید آذری و مدیران این تیم مدارک و مستندات خود را به دادگاه ورزشی CAS ارسال کردند تا در خصوص محرومیت این تیم تجدید نظر شود.

اما در این میان پای باشگاه‌های سپیدرود رشت و استقلال تهران و محمد بلبلی نیز به میان آمده که هیچ یک از آنها هزینه لازم برای اعاده دادرسی پرداخت نکرده اند و مدارک خود را در خصوص این پرونده به این دادگاه ارائه ندادند. از طرفی باشگاه فولاد هزینه لازم را پرداخت کرده تا این پرونده در جریان باشد. به همین دلیل همین موضوع می‌تواند برای باشگاه استقلال و سپیدرود و شخص محمد بلبلی گران تمام شود. 

باشگاه فولاد خوزستان نیز امیدوار است که بتواند پنجره‌ای را به صورت موقت باز کند و بعد از آن در این دادگاه برنده شود تا محرومیت این تیم به کلی رفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز