خبرگزاری کار ایران

سعید آذری در گفتگو با ایلنا؛

استقلالی‌ها و بلبلی هزینه دادرسی را پرداخت نکردند/ به دنبال آن هستیم تا حداقل پنجره نقل و انتقالات را به صورت موقت باز کنیم/ العین تیم متمولی است اما ما نیز فولاد خوزستان هستیم/ رئیس فدراسیون باید وجه بین المللی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۲۶

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر پنجره نقل و انتقالاتی باز نشود مجبوریم با همین بازیکنان به مصاف العین برویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فولاد خوزستان در پایان نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر موفق شد در جایگاه چهارم قرار بگیرد. سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص نتیجه گیری این تیم در نیم فصل اول به خبرنگار ما گفت: انتقاد همیشه از تیم اول جدول تا تیم آخر جدول وجود دارد. به هر حال هواداران تمامی تیم‌ها دوست دارند تیم محبوبشان اول شود فقط من نمی‌دانم چه کسی میخواهد تیم دوم شود! انتقادات یا از روی علاقه است با از روی دشمنی که ما قطعا انتقادات های که از روی دوستی است را می‌پذیریم و به طور حتم برای ما سازنده خواهند بود و انتظار داریم انتقاداتی که می‌شود تسویه حساب شخصی و فرصت طلبی نباشد.

وی افزود: شاید می‌توانستیم ۴ امتیاز دیگر در دو بازی خانگی خود که مساوی شد کسب کنیم و شرایطمان بهتر از این باشد ولی خب این اتفاق رخ نداد و این طبیعی است قرار نیست در فوتبال هرچیزی که ما می‌خواهیم بشود و واقعیت فوتبال آن چیزی است که در زمین اتفاق می‌افتد. بالاخره هوادارانی که پای گیرنده نشسته‌اند و بازیکنی که داخل زمین است در طول یک مسابقه دو چیز متفاوت را می‌بینند. خدا را شکر رضایت نسبی از نتایج تیم داریم و امیدواریم در نیم فصل دوم بهتر عمل کنیم و نتیجه‌ای در خور نام فولاد خوزستان و هواداران این تیم کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد آخرین وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی این تیم، بیان کرد: همه تلاش ما این است که حداقل یک پنجره نقل و انتقالاتی موقت باز کنیم. در خصوص شکایت ما نیز در CAS، هم باشگاه استقلال و سپیدرود هم محمد بلبلی هم فرصت کافی برای ارائه مدارک و هم هزینه واریزی برای اعاده دادرسی خود را داشتند اما هیچ یک از این کارها را انجام ندادند ولی ما این پول را پرداخت کردیم تا پرونده متوقف نشود و مدارک خود را ارسال کردیم. امیدواریم ابتدا بتوانیم یک پنجره موقت را باز کنیم و بعد از بررسی‌های انجام شده پنجره فولاد باز گردد.

آذری در خصوص بازی با العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما سه روز پیش از کنفدراسیون فوتبال آسیا فکسی را دریافت کردیم که در آن از ما خواسته شد ساعت و ورزشگاه مورد نظر برای برگزاری بازی با العین را اعلام کنیم که ما ساعت ۱۹ و ورزشگاه شهدای فولاد را برای برگزاری این دیدار انتخاب کردیم و منتظر تایید آن از سوی AFC هستیم.

وی ادامه داد: اگر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود که فرصت داریم با نظر کادرفنی بازیکنان لازم را جذب کنیم در غیر اینصورت مجبور هستیم با همین بازیکنان به مصاف العین برویم. امیدواری در وجود و ذات همه وجود دارد اما همه اینها به شرایطی بستگی دارد که در این دو ماه اتفاق خواهد افتاد. العین یک تیم متمول و پول داری است که دست روی هر بازیکنی که بگذارد می‌تواند آنها را بخرد. اتفاق مثبتی که رخ داد آنجا بود که تست دوپینگ سه بازیکن اماراتی این تیم مثبت شد و آنها برای جایگزینی این بازیکنان مجبور هستند بازیکن داخلی بگیرند و قطعا در امارات نیز رقابت وجود دارد و تیم‌ها به این راحتی به هم بازیکن نمی‌دهند و این کار را برای آنها سخت می‌کند اما به هر حال العین تیم بزرگی است و به جز شکست سنگین این تیم مقابل سپاهان برابر تیم ‌های ایرانی نتایج درخشانی گرفته است و بازی سختی را در پیش خواهیم داشتیم اما ما نیز فولاد خوزستان هستیم. یک تیم سخت کوش با مربی بین المللی که فعل خواستن را خوب ادا می‌کند. یک مجموعه خوب با مدیریت آقای قلعه نویی حامی ماست و از همه مهم تر حمایت هواداران خوبمان که امیدواریم تا روز بازی کنفدراسیون فوتبال آسیا یک حداقل‌های را در نظر بگیرد تا ما بتوانیم از حضور آنها بهره ببریم.

 

 

آذری در پایان در مورد انتخابات فدارسیون فوتبال گفت: امیدوارم اصلح ترین فرد انتخاب شود. کسی که هم سوابق فوتبالی در عرصه فوتبال داشته باشد و هم سابقه مدیریت داشته باشد انتخاب شود. از طرفی هم مورد تایید جامعه بین المللی فوتبال باشد و هم در داخل مورد وثوق همگان باشد و توانمندی این را داشته باشد که از مهارت‌های مدیریتی به خوبی استفاده کند و از همه مهم تر بتواند در مباحث اقتصادی با توجه به بحرانی که با آن روبه‌رو هستیم بتواند مثمر ثمر باشد و با یک برنامه راهبردی و استراتژیک وارد فدراسیون فوتبال شود.

وی افزود: به هر حال فوتبال و سازمان های ورزشی ماهیت‌های متفاوتی دارند و یکی از پیچیده ترین سیستم‌ها و ساختاری های مدیریت ورزشی، مدیریت در فوتبال است و قطعا کسی که وارد این سیستم می‌شود باید به تمامی این موضوعات اشراف کامل را داشته باشد. امیدواریم هر کسی که مورد تایید مجمع است منشا خدمت و پیشرفت باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز