خبرگزاری کار ایران

۲۴ ساعت تا تصمیم هیات مدیره:

2+1 گزینه نیمکت ذوب آهن، کدام یک معرفی می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۱۸۰

ذوب آهن دو گزینه قطعی و یک گزینه ثانویه برای نیمکت خود دارد که قرار است تا فردا تصمیم نهایی در موردشان گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان پس از قطع همکاری با رحمان رضایی در پایان هفته چهاردهم، روز گذشته با هدایت موقت میلیچ کرکیچ، مربی صربستانی خود به مصاف مس رفسنجان رفت و در پایان تن به شکست 3 بر یک داد تا نیم فصل نخست با باخت برای این تیم به پایان برسد.

بعد از این بازی طبق گفته مسئولان باشگاه ذوب آهن کارهای انتخاب سرمربی جدید و تقویت تیم در پنجره زمستانی آغاز شده و به دلیل کمبود وقت و از دست نرفتن زمان، قرار است فردا، سه شنبه سرمربی جدید این تیم معرفی و کارش را رسماً آغاز کند.

ذوبی ها در روزهای اخیر مذاکراتی با گزینه های مد نظر خود داشتند که به سه گزینه نهایی رسیدند و قرار است تکلیف نهایی تا 24 ساعت آینده مشخص شود.

طبق شنیده‌ها، گزینه اول و اصلی ذوب آهن، مجتبی حسینی است که در حال حاضر هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارد و خروجش از این باشگاه و پیوستنش به جمع ذوبی ها با مشکلاتی مواجه است و برای همین ممکن است نتواند این پروسه را به سرانجام برساند.

گزینه دوم ذوبی ها که شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت ذوب آهن دارد فرهاد مجیدی است که در صورت عدم موفقیت در جذب حسینی سراغ او خواهند رفت که در حال حاضر بدون تیم است و جذب او کار راحت تری به نظر می‌رسد. صحبت‌هایی در مورد شرط و شروط مجیدی برای قرارداد با ذوب آهن مطرح شده که باشگاه با آن تا این لحظه موافقت نکرده است.

در نهایت گفته می‌شود توصیه‌هایی مبنی بر جذب علیرضا منصوریان هم به هیات مدیره ذوب آهن شده که با توجه به سابقه حضورش در این تیم و عدم کسب نتیجه، مسئولان ذوب آهن خیلی نظر مثبتی روی او ندارند ولی برنامه‌های او را هم گرفته‌اند تا اگر به هر دلیلی با مجیدی و حسینی به توافق نرسیدند مذاکرات را با او جدی تر کنند.

باید دید هیات مدیره ذوب آهن طبق وعده خود فردا در نشستی که دارد سرمربی جدید را انتخاب می‌کند یا این پروسه طولانی‌تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز