خبرگزاری کار ایران

نوید عاشوری در گفتگو با ایلنا؛

موفقیت‌های پرسپولیس تصادفی نیست/ من همیشه هواداران نساجی را ستایش میکنم/ حواشی در همه تیم‌ها وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۶۷

هافبک گل گهر سیرجان: کادر فنی و مدیریتی با تجربه و قوی گل گهر از حواشی جلوگیری خواهد کرد.

نوید عاشوری هافبک گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم نساجی مازندران گفت:  دو تیم یک بازی خوب از خودشان ارائه دادند. ما به دنبال پیروزی در این دیدار بودیم چرا که به شدت به این برد نیاز داشتیم تا دوباره به جدول و شرایط ایده آل خود باز گردیم که خدا را شکر این پیروزی نصیب ما شد تا با دست پر از قائمشهر برگردیم.

وی در مورد بازی مقابل تیم سابق خود گفت: من خاطرات خوبی را در نساجی داشتم و واقعا حضور در اینجا حس خوبی را به من القا کرد من همیشه هواداران نساجی را ستایش میکنیم و تا همیشه مدیون آنها هستم. حیف این بیماری ما را از حضور آنها در این ورزشگاه محروم کرد. دوست دارم دوباره به اینجا برگردم کسی چه می‌داند شاید دوباره برای نساجی بازی کردم.

هافبک گل گهر در مورد بازی حساس این تیم با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و فینالیست آسیا، کسب این موفقیت‌های تصادفی نیست و آنها تیم شایسته ای هستند. اما ما نیز در این فصل عملکرد خوبی داشتیم و به طور حتم برای کسب ۳ امتیاز آن هم در خانه به مصاف این تیم می‌رویم:

عاشوری در مورد حواشی ایجاد شده برای گل گهر در روزهای اخیر گفت: در هر تیمی حواشی هست. ما کادر فنی با تجربه و قوی داریم در کنار آن نیز تیم مدیریتی گل گهر کاملا با دانش و با تجربه هستند و به نظرم حواشی خاصی نیست. ما کنار هم همه متحد هستیم و برای نتیجه گیری و پیروزی تمام تلاش خود را به کار میگیریم.

هافبک سابق نساجی پر خصوص وضعیت این تیم در لیگ بیستم گفت: ما تیم خوبی را در اختیار داشتیم و توانستیم بعد از مدت‌ها به لیگ برتر صعود کنیم. نساجی هواداران فوق العاده ای دارد که هر تیم آرزو دارد این چنین تماشاگرانی را داشته باشد. من مطمئن هستم با مدیریت عالی آقای حدادیان و تلاش بازیکنان و کادر فنی شرایط این تیم بهتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز