خبرگزاری کار ایران

تست گیری شائبه برانگیز؛ تست کرونا ستاره صنعت نفت منفی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۰۲۵

درحالی که گفته می‌شد تست کرونایی هافبک صنعت نفت مثبت شده است به یکباره تست کرونایی او منفی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در روز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان که قرار بود ساعت ۱۵ برگزار شود. به یک باره ساعت ۹ صبح اعلام شد که قرار است از بازیکنان و اعضای کادر فنی صنعت نفت تست کرونا گرفته می‌شود.

در پی این اقدام تست کرونایی محمود مطلق زاده هافبک نفتی‌ها مثبت اعلام شد تا این بازیکن در اتاقش در هتل قرنطینه شود و سپس راهی اهواز گردد تا تحت درمان قرار بگیرد. به دنبال این خبر بازیکنان صنعت از کرونایی شدن هم بازی خود شوکه شدند و گفته می‌شود تمرکز خود را برای دیدار با ماشین سازی از دست دادند.

اما خبر رسیده روز گذشته درحالی که مطلق زاده در خانه خود قرنطینه بود از او تست کرونا گرفته شده  و این تست منفی شده و این مهره کلیدی سیروس پورموسوی به کووید ۱۹ مبتلا نشده است.

در پی این خبر سوال‌های به وجود آمده، ابتدا اینکه چرا به یک باره صبح بازی بدون هیچ خبری از نفتی ها تست گرفته شده است و حالا بعد از منفی شدن تست کرونایی مطلق زاده که یکی از مهر‌ه های کلیدی صنعت است این شائبه بیشتر از قبل نیز شده است.

صنعت نفت در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر با نتیجه  یک بر صفر مقابل ماشین سازی شکست خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز