خبرگزاری کار ایران

پیروانی: امیدوارم به جایگاهی که شایسته آن هستیم هر چه زودتر برسیم/ مشکلات پرسپولیس درون خانوادگی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۹۲۵

سرپرست پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و مشکلات مالی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس درباره چهارمین متوالی این تیم گفت: بازی خوبی بود و خوشبختانه امتیازات را جمع می کنیم و امیدوارم به جایگاهی که شایسته آن هستیم هر چه زودتر برسیم.

وی درباره حضور مدیرعامل این باشگاه در رختکن و مشکلات مالی این تیم گفت: آقای سمیعی آمدند و بابت برد تشکر کردند. همه دست به دست هم می دهیم پرسپولیس به جایگاه خودش برسد.

پیروانی درباره اینکه آیا مدیرعامل قولی برای حل مشکلات مالی داده یا خیر گفت: بگذارید این مسائل درون خانوادگی است و صحبتی نشود.

سرپرست پرسپولیس درباره بیانیه باشگاه گل گهر در خصوص محرومیت گادوین منشا در آستانه تقابل با پرسپولیس گفت: لطف کنید سوال بعدی را بپرسید.

پیروانی درباره شرایط تیم برای دستیابی به قهرمانی گفت: مسلما حفظ قهرمانی از قهرمان شدن سخت تر است. اما تیم خوبی داریم و همه مجموعه و کادرفنی، مدیریت و بازیکنان تلاش می کنند و امیدوارم به موفقیت برسیم.

وی در پایان درباره بحث نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: این بحث فنی است و کادرفنی بهتر در این خصوص جوابگو هستند و این سوالی است که باید کادرفنی در خصوص آن پاسخ بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز