خبرگزاری کار ایران

نعمتی: شیوه بازی پیکان کار ما را سخت کرده بود/ برای قهرمانی پنجم می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۹۲۱

هافبک تیم پرسپولیس در مورد برتری مقابل پیکان و شیوه بازی این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی در مورد بازی با پیکان گفت: انگیزه زیادی داشتیم تا بعد از بازی برابر آلومینیوم اراک امتیازات کامل پنج بازی تا نیم فصل خودمان را به دست بیاورم و خوشبختانه طی 4 بازی اخیر به برد رسیدیم. امیدوارم در بازی بعدی هم سه امتیاز را به دست بیاوریم و با 30 امتیاز به صدر جدول برسیم و جایگاه اصلی پرسپولیس برسیم.

وی درباره پرتاب اوت حریف و شرایط سختی که در این زمینه پشت سر گذاشتند گفت: ما فوتبال خودمان را بازی میکنیم و حریفان هم تاکتیک های مختلفی دارند. ولی یک مقدار برای ما سخت بود چرا که پرسپولیس فوتبال را روی زمین بازی میکند خیلی خوشحالیم که در نهایت سه امتیاز را به دست آوردیم و آن را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان می‌کنیم.

نعمتی درباره انگیزه این تیم بعد از دستیابی به چهارمین قهرمانی همچنان به دنبال صدرنشینی و قهرمانی است اینطور توضیح داد: تیمی مثل پرسپولیس هیچ وقت نباید انگیزه اش برای قهرمانی کم شود. همیشه برای وجود هواداران، کادرفنی و بازیکنان انگیزه دارند. ما دوست داریم این روند را ادامه دهیم. رکوردهای زیادی هست و امیدواریم در آسیا هم موفقیت را تکرار کنیم. ما برای قهرمانی پنجم می جنگیم و انشاالله بتوانیم دل مردم و هواداران را شاد کنیم.

وی درباره شرایط مالی این باشگاه گفت: خب وضعیت مالی چندان خوب نیست اما این دلیل بر این نیست که مدیریت کارش را به خوبی انجام نمی دهد. مدیریت با وجود آقای سمیعی و صدری زحمت می کشند. کارهای بزرگی هم کردند. کارهایی که در سال های گذشته انجام نشده و این دو کمک می کنند. شرایط مالی چندان خوب نیست و این در حالیست که طی سالیان اخیر قطعا بیشترین درآمدزایی را باشگاه پرسپولیس داشته و امیدوارم مشکلات هر چه زودتر حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز