خبرگزاری کار ایران

تارتار: به پرسپولیس موقعیت ندادیم و روی یک اشتباه گل خوردیم/ داور تحت تاثیر نام حریف قرار داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۹۰۱

سرمربی پیکان در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظها داشت: قبل از صحبت در مورد بازی باید تشکر کنم از همه دوستان و عزیزانی که با من به خاطر مصیبتی که درگیرش بودم همدردی کردند و در فضای مجازی محبت داشتند به من. تسلیت ویژه به فیروز کریمی می‌گویم به خاطر از دست دادن همسرش. در رابطه با بازی هم باید بگویم دیدار مقابل پرسپولیس که چهار سال قهرمان بلامنازع فوتبال ماست و نایب قهرمان آسیاست واقعا سخت است.

وی افزود: ما فضاهای نفوذ پرسپولیس را بسته بودیم و به آنها اجازه ایجاد موقعیت روی دروازه‌مان را نمی‌دادیم و نتوانستند موقعیت چندانی ایجاد کنند و گلی که زدند هم روی یک لحظه غفلت و اشتباه مدافعان ما صورت گرفت و ما بعد از آن چند فرصت داشتیم که به گل برسید و حتی به تیر دروازه پرسپولیس زدیم. یکی از بهترین موقعیت‌های ما را سیدجلال حسینی با این سن و سال و تجربه خنثی کرد که بازیکن با کیفیت و باتجربه خوبی برای تیمش است. بچه های ما هم عملکرد خوبی داشتند و نیمه دوم بازی پایاپایی داشتیم. در نیمه اول مالکیت بازی برای پرسپولیس بود و خیلی خوب توپ را به گردش در آوردند ولی موقعیتی نداشتند و حتی موقعیت‌های ما بهتر بود ولی متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. تیم ما در خطوط دفاعی، هافبک، حمله و حتی دروازه دچار مشکل است و از لحاظ کمیت باید تقویت شویم و نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم. برای پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم و تیم خوب و با برنامه‌ای هستند و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تیمش به جز پرتاب اوت تاکتیک دیگری هم داشت یا نه، گفت: به هر حال شما اگر بازی را ببینید تاکتیک‌های دیگری را هم می‌بینید. ما در این فصل 2 گل با پرتاب اوت زدیم و 13 گل دیگر زدیم که اوت نقشی در آن نداشته و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. داور مسابقه به نظر من یک مقدار تحت تاثیر نام حریف بود و مواقعی که می‌توانستیم ایجاد خطر کنیم با سوت هایش بازی را متوقف می‌کرد و امیدوارم این همه سوت زدن درست باشد. یک صحنه مشکوک به پنالتی هم بود حالا شاید من اشتباه می‌کنم ولی در کل عادل یکی از داوران خوب و سالم فوتبال ماست و برای ایشان هم آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز