خبرگزاری کار ایران

قربانی: حرفی نزدم که بخواهم به خاطرش به کمیته انضباطی بروم/ استقلال و فکری نیاز به حمایت هواداران دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۸۷۴

مربی سایپا در مورد وضعیت این تیم و شرایط استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، پیروز قربانی در مورد دیدار سایپا مقابل تراکتور و گل خوردن در دقایق پایانی نیمه نخست اظهار داشت: مثل همیشه این اتفاق افتاد و ما با وجود بازی خوبی که انجام دادیم در طول 3 دقیقه بازی برده را واگذار کردیم و این اتفاق خوبی برای تیم ما نیست.

وی در مورد صحبت های ابراهیم صادقی در مورد پیشنهاد برخی تیم ها به بازیکنان سایپا گفت: من در جریان نیستم ولی بالاخره به فصل نقل و انتقالات نزدیک می‌شویم و این اتفاقات رخ می‌دهد. بازیکنان مدیر برنامه‌ دارند و این مدیربرنامه‌ها طبیعتاً چنین اتفاقاتی را رقم می‌زنند.

مربی سایپا در مورد احضارش به کمیته انضباطی پس از صحبت های هفته قبل گفت: من به کمیته انضباطی نرفتم و نمی‌دانم باشگاه اقدامی در این خصوص انجام داده است یا نه. لحن صحبت های من شاید یک مقدار تند بود ولی حرفی که بار حقوقی داشته باشد نزده بودم. وقتی حرفی زدم باید پایش بمانم. دوستان کمیته انضباطی هم امیدوارم با این مطالبی که گفتم یک مقدار رویش فکر کنند. بالاخره فوتبال ایران یک سری اتفاقات در آن هست و همه باید سعی کنیم جامعه فوتبال را به سمت پاکی پیش ببریم. شاید فردای روز فرزندان ما بخواهند وارد این فوتبال شوند و چه بهتر که تلاش کنیم این رشته ورزشی به سمت پاک تر شدن پیش برود و من به عنوان عضو کوچک جامعه فوتبال سعی می‌کنم هرچه بیشتر به سمت پاک شدن فوتبال حرکت کنم.

قربانی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است برای کمک به کادرفنی استقلال اضافه شود توضیح داد: تنها کمکی که می‌توانم در حق استقلال بکنم این است که برای این تیم و موفقیتش دعا کنم چرا که یکی از استقلالی ترین‌ افراد دنیا را در خانه ام دارم و فرزندم همیشه با گل های استقلال می‌خندد و با گل خوردنش گریه می‌کند و من را آماج حملاتش قرار می‌دهد و به خاطر فرزندم دعا می‌کنم این تیم همیشه پیروز شود.

وی در مورد اتفاقات بعد از شکست روز گذشته استقلال گفت: من شاید درست نباشد به عنوان مربی سایپا راجع به استقلال صحبت کنم ولی به عنوان کسی که تمام جوانی‌اش را در این تیم سپری کرده می‌گویم استقلال نیاز به حمایت دارد و محمود فکری و کادرش همه از بزرگان استقلال هستند و امیدوارم در ادامه استقلال بهتر و بهتر شود.

مربی سایپا در مورد اینکه هواداران استقلال عقیده دارند این تیم خوب بازی نمی‌کند هم توضیح داد: من به موقعش حقایق را گفتم و همیشه می‌گویم گفتن حقیقت خیلی بیشتر کمک می‌کند تا بخواهی جوری صحبت کنی که دل یک جماعتی خوشحال شود. من صحبتی راجع به استقلال نکردم و همیشه به عنوان هوادار برای این تیم آرزوی موفقیت کردم و همیشه امیدوارم به حقیقت توجه شود و با حقیق بتوانیم پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز