خبرگزاری کار ایران

زارع: با راهنمایی کادرفنی به بازی برگشتیم/ با صعود به لیگ برتر، هوادارانمان را خوشحال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۸۵

هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: می‌خواهیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و این امر با صعود به لیگ برتر محقق می‌شود.

سعید زارع هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با آرمان گهر سیرجان گفت: بازی سختی بود ولی خداروشکر توانستیم به هدفمان که سه امتیاز بازی بود برسیم. نیمه اول زیاد خوب نبودیم و گل خوردیم ولی خب نیمه دوم توانستیم با صحبت‌های کادرفنی و تلاش بیشتر بچه‌ها به بازی برگردیم و به 2 گل برسیم و 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

وی ضمن تشکر از داوود مهابادی سرمربی پیشین فجر، به حمایت از کلانتری سرمربی کنونی فجر کرد و گفت: با تشکر از زحمات آقای مهابادی، بعد از رفتن ایشان به تیم ملی جوانان و آمدن آقای کلانتری، تیم شروع خوبی داشت و نتایج تقریبا قابل قبولی گرفتیم. با زحمات کادرفنی و بچه‌ها و به امید خدا با صعود به لیگ برتر نتیجه کارمان کامل می‌شود. از همه کسانی که دارند از تیم حمایت واقعی می‌کنند تشکر میکنم و ما هم با صعودمان به لیگ برتر، جواب زحماتشان را میدهیم و دل هواداران عزیزمان و مردم شیراز را خوشحال می‌کنیم.

زارع در خاتمه اظهار داشت:  هنوز راه طولانی در پیش داریم و باید بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز