خبرگزاری کار ایران

رمضانی: تبانی بر علیه مس کرمان بی پاسخ ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۶۸

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو عنوان کرد: یک نمونه از کوتاهی فدراسیون فوتبال در مسئولیت‌های خود، عدم واکنش مناسب در برابر تبانی بر علیه مس کرمان بود که بازیکنان علم و ادب تبریز به آن اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو؛ برنامه «ورزش بدون ویرایش» با موضوع انتخابات 10 اسفند فدراسیون فوتبال در ارتباط تلفنی با علی رمضانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان و عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال پخش شد.

علی رمضانی در ابتدا به سخنان صادق درودگر درباره تحقق درآمد 124میلیارد تومانی برای فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ مبلغی از این درآمد به باشگاه مس کرمان به عنوان یک تیم لیگ اولی تعلق نگرفته است. حتی در گذشته که این تیم در لیگ برتر حضور داشت، مبلغ ناچیزی به تیم های شهرستانی تعلق می گرفت که بیشتر صرف رفع محرومیت های بیشمار می شد.

وی بر ضرورت پرداخت حق پخش تلویزیونی تاکید کرد و گفت: این مبلغ می تواند بسیاری از مشکلات باشگاه ها و حتی بخش بزرگی از فساد درون فوتبال را حل کند و تاثیر آن بسیار بیشتر از تبلیغات محیطی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان، حرفه ای شدن فوتبال کشور را بزرگترین خواسته اهالی فوتبال دانست و اظهار کرد: رئیس آینده فدراسیون فوتبال باید ضمن پیگیری مطالبات مالی مانند حق پخش تلویزیونی، بسیاری از زیر ساختارهای مورد نیاز را فراهم کند تا فوتبال زیان ده امروز که هیچ خروجی مثبتی ندارد را به سوی سودآورری ببرد.

رمضانی گفت: یکی از دلایل عدم تحقق درآمدهای حق پخش تلویزیون کوتاهی وزارت ورزش در پیگیری این موضوع بوده است، از این رو مجلس و دولت باید به این قضیه ورود پیدا کنند.

وی با بیان این که فدراسیون فوتبال مقصر صد در صدی وضعیت فعلی این باشگاه و بسیاری از تیم هاست، عنوان کرد: سال گذشته مس کرمان به دلیل یک گل به لیگ برتر صعود نکرد و با این که برخی از بازیکنان تیم علم و ادب تبریز در مصاحبه با رسانه ها و در فضای مجازی به تبانی در ازای دریافت پول اعتراف کردند اما نه کمیته اخلاق و انضباطی و نه هیچ بخشی از فدراسیون به این موضوع وارد نشدند و آن را پیگیری نکردند.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال تاکید کرد: رئیس جدید باید زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند و تحت هر شرایطی اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال نکند.به عنوان مثال مس کرمان در این فصل برای بازی با تیم خوشه طلایی به میدان رفت که پیش بینی ما از وضعیت نامناسب زمین این بود که مصدوم خواهیم داشت و با این که این موضوع را مطرح کردیم و خواستار لغو بازی شدیم اما اثری نداشت، بازی برگزار شد و چند بازیکن مصدوم شدند و تا آخر فصل نمی توانند تیم را همراهی کنند.

رمضانی در واکنش به گفته مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که آیا شما معتقد به وجود رانت برای برخی از تیم ها هستید، اظهار کرد: این موضوع به دلیل مهیا نبودن زیرساخت ها و کوتاهی مدیران و مسئولان فدراسیون در بررسی شرایط و وضعیت برگزاری رقابت هاست و ارتباطی به رانت ندارد.

وی درباره برنامه نامزدهای انتخاباتی گفت: تا کنون تنها برنامه آقایان آجرلو و هاشمی مطرح شده است و هنوز برنامه آقایان کریمی و عزیزی خادم را نشنیده ایم تا بتوانیم میان آنها قضاوتی از نظر اهداف و آینده نگری داشته باشیم اما مطمئنا برنامه مدون و راهبردی که موجب پیشرفت و توسعه فوتبال شود از نگاه اهالی فوتبال دور نمی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز