خبرگزاری کار ایران

آفاقی: خوشحالیم طلسم‌شکنی کردیم / ماشین‌سازی تقویت شود لیگ برتری می‌مانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۶۶

کاپیتان تیم ماشین سازی تبریز درباره بازی مقابل صنعت نفت آبادان در بازی پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ بیستم صحبت کرد.

اکبر آفاقی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری تیم ماشین سازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم اظهار داشت: خداراشکر بالاخره به برد دست پیدا کردیم، ما زحمت زیادی در مسابقات قبلی می‌کشیدیم و بازی‌های مطلوبی را هم به نمایش می‌گذاشتیم. مقابل صنعت نفت بالاخره روز، روز ما شد و به برد رسیدیم که سه امتیازی شیرینی بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: ما در طول هفته تمرینات زیادی را برای مهار صنعت نفت انجام دادیم و حریف را به صورت کامل آنالیز کرده بودیم. صنعت نفت تیم قدرتمندی است و بازیکنان و کادر خوبی هم دارد که یک بر صفر موفق به شکست آنها شدیم تا نتیجه تلاش‌هایمان را به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم ماشین سازی درباره طلسم شکنی در کسب پیروزی پس از ۱۵ هفته عنوان کرد: خیلی این پیروزی دیر به دست آمد اما خیلی خوشحالیم که طلسم را به پایان رساندیم. قبل از این در چند بازی ما با بدشانسی نتوانستیم برنده باشیم و امیدواریم که دیگر این بدشانسی ادامه‌دار نباشد تا بتوانیم بیشتر امتیاز کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

آفاقی در پاسخ به این سوال که به ماندگاری ماشین سازی در لیگ برتر امید دارد یا خیر، گفت: بله، ایمدوارم که در نیم فصل چند بازیکن به ما اضافه شود و تقویت شویم که بتوانیم با کسب نتایج موفق در هواداران را شاد کنیم و جایگاه‌مان در جدول را هم تغییر بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز