خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل رزاق‌پور در گفتگو با ایلنا:

دوست دارم دوباره به تراکتور برگردم/ مردم تبریز با ماشین سازی و تراکتور زندگی می‌کنند/ برد برابر صنعت نفت آخرین شانس ما برای بازگشت به جدول بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۰۸

مدافع ماشین سازی درباره بازی هفته پانزدهم گفت: صنعت نفت به خوبی نشان داده است که بی دلیل در بین صدرنشینان حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر ماشین سازی با شکست صنعت نفت آبادان موفق شد نخستین پیروزی خود را در لیگ بیستم به ارمغان بیاورد. ابوالفضل رزاق پور مدافع این تیم در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی جذاب و خوبی بود. تیم صنعت نفت همانند ما یک تیم جوان و دونده است و به خوبی نشان دادند که بی دلیل در بین صدرنشینان حضور ندارند موقعیت‌های هم داشتند که خوشبختانه تبدیل به گل نشد. 

وی افزود: این آخرین شانس ما بود تا بتوانیم دوباره به جدول بازگردیم و امیدوار به ادامه راه باشیم. خدا را شکر با یک بازی حساب شده و منطقی و کار کردن روی نقطات قوت و ضعف حریف در حالی که می‌دانستیم این تیم روی ضربات ایستگاهی ضعف دارد و از طرفی دیگر با تلاش بازیکنان موفق شدیم 3 امتیاز شیرین خانگی را به دست بیاوریم.

رزاق پور در خصوص حواشی به وجود آمده برای ماشین سازی و شرایط فعلی این تیم گفت: از اول فصل بسیاری از مسائل و حواشی باعث شد تا چنین شرایطی برای ماشین سازی به وجود آید. تیم دچار تغییرات زیادی شدی بسیاری از بازیکنان از جمع ما جدا شدند و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند. این شرایط زمان می‌برد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ بشوند.  متاسفانه اوایل فصل خوب نتیجه نگرفتیم و همین موضوع باعث شد برخی از بازی ها را بخاطر باخت و فشاری که روی تیم بود نتوانیم پیروز شویم در حالی که شایسته برد بودیم. خدا را شکر با بردی که مقابل تیم خوب صنعت نفت به دست آوردیم مزد تلاش‌های خود را به خوبی گرفتیم و این نیتجه انگیزه های ما را برای ادامه فصل بیشتر کرد.

وی در مورد جدایی بیاتلو در ابتدای فصل از ماشین سازی بیان کرد: من در این خصوص نظری ندارم تصمیمی بود که باشگاه گرفت. به هرحال انتخابی بود که مسئولین باشگاه از ابتدا کردند و در هفته‌های اول به این نتیجه رسیدند که ما نمی‌توانیم با این کادر نتیجه بگیریم و تصمیم گرفتند تغییراتی را در تیم ایجاد کنند و واقعا همین موضوع روند تیم ما را بهتر کرد.

مدافع ماشین سازی در مورد آینده این تیم در لیگ بیستم، اذعان داشت: آینده و سرنوشت ماشین سازی دست من و سایر بازیکنان نیست. آینده تیم را مسئولین تیم و مدیران تبریزی  باید مشخص کنند و باید برای تقویت تیم اقدام کنند. مطمئنا این تیم  در چند پست نیاز به تقویت دارد و باید برخی از مسائل که ماشین سازی با آن درگیر است برطرف شود و امیدوارم در روزهای اخیر اتفاقات خوبی رقم بخورد تا از قعر جدول جدا شویم.

برای برخی از بازیکنان تیم چند پیشنهاد خوب وجود دارد و خود من نیز شامل آن می‌شوم. اما تیم‌های که علاقه‌مند به جذب من هستند باید بدانند من با تراکتور قرارداد دارم و باید با مدیران این تیم صحبت کنند. من بارها گفتم دوست دارم به تراکتور برگردم و به این تیم کمک کنم. اما اگر قسمت نشد امیدوارم هم شرایط طوری بشود من جوان نیز بتوانم در زندگی شخصی و حرفه ای خود پیشرفت کنم و خوشحال می‌شوم در این مسیر مدیران تیم به من کمک کنند. اگر تیم ماشین سازی تقویت شود، دوست دارم در این تیم بمانم و به آن کمک کنم. ولی با برخی از مسائلی که من دیدم و آن را تجربه کردم، زندگی شخصی من را تحت شعاع خود قرار داد. امیدوار هستم هر چه هست سرانجام آن خیر باشد و مهم ترین اتفاق خشنودی و شادی مردم تبریز است. چون از نزدیک شاهد آن هستم مردم تبریز با ماشین سازی و تراکتور زندگی می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز