خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام: بازی سختی را با العین داریم/ دو بار می‌توانستم مرد سال آسیا شوم/ افتخار میکنم در بهترین استقلال تاریخ حضور داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۴۲۳

سرمربی فولاد گفت: سعی می‌کنیم تمام تلاش و تمرکز خود را روی این بازی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، روز گذشته فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه 2 بر صفر شهرخودرو را شکست دهد تا نیم فصل را با حضور در رده چهارم جدول به پایان برساند و آماده دیدار با العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شود. جواد نکونام سرمربی این تیم در گفتگوی زنده با شبکه سه در خصوص بازی فولاد با العین گفت : بازی بسیار سختی داریم. العین امارات همواره جزو مدعیان قهرمانی در کشور خود بوده و بهترین بازیکنان خارجی را همیشه جذب کرده است. ما هم سعی می‌کنیم تمام تلاش و تمرکز خود را روی این بازی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا میتوانند العین را شکست دهند، بیان کرد: امیدواریم میزبانی بازی را بر عهده بگیریم چون این موضوع خیلی به فولاد می‌تواند برای موفقیت کمک کند.

سرمربی فولاد خوزستان که سابقه بازی با پیراهن استقلال تهران را دارد درباره ناکامی خود با آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به عنوان قهرمانی تاکید کرد: در سالی که با استقلال به جمع چهار تیم نهایی راه یافتیم می‌توانستیم قهرمان شویم. دو کارته شدن من و آندو تیموریان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی تاثیر زیادی روی این موضوع گذاشت.

وی افزود:  آن دوره بهترین تیم استقلال را داشتیم و سه کاپیتان تیم ملی در استقلال بودند. من در قراردادی که با استقلال بستم به پاداش قهرمانی در آسیا فکر می‌کردم اما برخی بازیکنان بودند که برای قهرمانی در لیگ برتر ایران موضوعاتی را در قراردادهایشان لحاظ می‌کردند. من می‌دانستم به راحتی قهرمان ایران می‌شویم و برایم مهم بود که در آسیا موفق شویم اما این اتفاق نیفتاد.

نکونام درباره حضورش روی نیمکت فولاد در لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: خوشحالم پس از هفت سال در آسیا بازی می‌کنیم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

نکونام درباره عدم انتخاب او به عنوان مرد سال فوتبال آسیا در دوران بازی کردنش گفت:  دو بار می‌توانستم این عنوان را بگیریم اما قوانین AFC طوری است که بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا باشند اولویت دارند. من دو دوره در این رقابت‌ها حضور داشتم و هر دو بار هم جزو سه نامزد نهایی بودم. کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخابی از بازیکنانی که در اروپا بودند نداشت و به همین خاطر نتوانستم آن را به دست آورم و آن را به بازیکن چینی دادند.

جواد نکونام در مورد تقابل احتمالی با ژاوی و تیم السد، اظهار داشت:  ابتدا بازی سختی مقابل العین امارات داریم. امیدوارم برنده پلی اف شویم و آن موقع می‌توانیم شرایط خودمان را در آسیا بررسی کنیم. دوستی من هم با ژاوی از قبل بوده و در اسپانیا با او بودم.

سرمربی فولاد در پایان در مورد حضور این تیم در آسیا، بیان کرد: برنامه ریزی قبلی داشتیم و هواداران فولاد در زمانیکه می‌توانستند به ورزشگاه بیایند خیلی به ما کمک کردند و نشان دادند بهترین هستند. خوشحالم توقعات از فولاد بالا رفته که این موضوع هم به خاطر عملکردی است که بازیکنانم داشتند. می‌خواهم از تک تک آنها تشکر کنم. افتخار می‌کنم چنین بازیکنانی دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز