خبرگزاری کار ایران

بازیکنان تمرکز لازم را ندارند

نوری: عملکرد استقلال مقابل سپاهان فاجعه بود/ریگی می‌تواند جزو ترکیب اصلی باشد/چرا مصدومیت دیاباته اینقدر طولانی شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۳۸۰

پیشکسوت استقلال تهران درباره بازی هفته پانزدهم برابر سپاهان که با شکست آبی پوشان همراه بود صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست استقلال برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: استقلال اصلا خوب نبود، قبل از بازی گفته بودم که خط دفاعی تیم باید خیلی حواسش جمع باشد. تیم تمرکز نداشت و سجاد شهباززاده هم زهردار عمل کرد. نمایش استقلال فاجعه بود و یک وضعیت خراب را دیدیم که تیم اصلا تمرکز نداشت.

او ادامه داد: این یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های استقلال بود. تیم واقعا برنامه نداشت و خط دفاعی خیلی بی تمرکز بود. سه دفاعه بازی کردن اصلا به نفع ما نبود. مدافعان به هیچ عنوان وظایفشان را انجام ندادند و تمرکز نداشتند. 

نوری درباره خط دفاعی اضافه کرد: مدیریت در خط دفاعی وجود نداشت و بازیکنان حریف آزاد بودند که هرکاری دوست داشتند انجام دادند. یارگیری خوبی نداشتیم و گل اول را ببینید که شهباززاده بین چهار مدافع به راحتی گل زد. این صحنه واقعا فاجعه بود.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از نیمکت نشینی مسعود ریگی اضافه کرد: به هر شکل کادرفنی تشخیص می‌دهد کدام بازیکن بازی کند و کدام بازیکن بازی نکند ولی ریگی به نظرم جزو تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته ما بود و در چند بازی که این فصل انجام داد هم جزو بهترین‌ها بود. او خودش را فدای تیم می‌کند و بازیکن جنگنده ای است. ریگی می‌تواند جزو ترکیب اصلی باشد اما متاسفانه نیمکت نشین است.

محمد نوری درباره غیبت طولانی مدت شیخ دیاباته همچنین گفت: نمی‌دانم چرا مصدومیت او این اندازه طول کشیده است. او بازیکن تاثیرگذار ماست و نباید این اندازه از تیم دور باشد. فکر می‌کنم اگر در ترکیب اصلی بود خیلی زوج خوبی برای قایدی می‌شد. غیبت او به تیم ضربه زده و از توان خط حمله تیم کم کرده است.

او درباره عملکرد بازیکنان در مسابقه همچنین گفت: بازیکنان اگر تمام تمرکزشان را روی مشکلات بگذارند نتیجه‌اش می‌شود شکست مقابل سپاهان. ما نمی‌گوییم مشکلات وجود ندارد ولی باید با تمام وجودشان برای این پیراهن بجنگند چون این پیراهن ارزش و قدمت زیادی دارد. هواداران انتظار دارند که بازیکنان با تمام وجود بازی کنند و امیدوارم که همیشه اینگونه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز