خبرگزاری کار ایران

رأفت: ۱۴ ساعت با اتوبوس به این بازی رسیدیم/ مشکلات مالی زیادی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۳۱۰

شهرداری آستارا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۲-۱ خیبر خرم آباد را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پایان رافت پس از پیروزی تیمش مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: به هر ۲ تیم بخاطر بازی متفاوتی که از خود به نمایش گذاشتند تبریک می گویم، تیم ما یک تیم شمالی با فیزیک "سر زن" بود که روی زمین با کیفیت عالی بازی کرد و در واقع فعل خواستن را انجام داد.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری آستارا ۱۴ ساعت با اتوبوس به خرم آباد آمد و امروز با تمام وجود بازی کرد ادامه داد: این بازیکنان شایسته بهترین ها هستند و مزد زحمات خود را گرفتند اما من از مسئولان شهر می‌خواهم ما را تنها نگذارند چون تیم شهرداری نماد آستارا است. باید از کسانی که عشق به فوتبال دارند پرسید چه زمانی می خواهند به این تیم کمک کنند چون از نظر مالی با مشکل مواجه هستیم و کمترین هزینه را برای تیمداری داریم.

وی گفت: کل بودجه تیم فوتبال شهرداری آستارا چهار میلیارد تومان است که اندازه یک بازیکن لیگ برتری نیست در حالیکه بازیکنان این تیم سه ماهه حقوق نگرفته اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا بیان داشت: مردم آستارا بازی تیم شان را هنور ندیده اند چراکه ما را به ورزشگاه راه نمی دهند و بازی های میزبان را هم به صورت میهمان برگزار می کنیم و تاکنون مشخص نشده است چه زمانی می توانیم در ورزشگاه آستارا بازی خانگی را برگزار کنیم.

رافت همچنین داوری مسابقه امروز را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: به تیم خیبر به دلیل استعداد بالای بازیکنان آن تبریک می گویم چرا که در بازی امروز با تیم شمالی نشان دادند استعداد بالایی در زمینه فوتبال دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز