خبرگزاری کار ایران

ویسی: در نیم فصل ریزش زیادی خواهیم داشت/ از وضعیت موجود رضایت ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۳۰۹

خیبر خرم آباد در دیداری خانگی مقابل شهرداری آستارا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، عبدالله ویسی پس از شکست تیمش مقابل تیم شهرداری آستار اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم انتظار داشتیم سه امتیار بازی را بگیریم حملات خوبی هم دقایق اول داشتیم ولی به دلیل بدشانسی نتوانستیم دروازه تیم مقابل را باز کنیم و گل بزنیم روی دو توپ بسیار معمولی که بچه های ما غیرحرفه ای عمل کردند گل خوردیم به هر حال این هم جزء بازی است و می‌شود خوب بازی کرد و دست خالی از زمین بیرون رفت.

ویسی تصریح کرد: در بعضی دیدارها هم مانند بازی با تیم فجرسپاسی شیراز بد بازی کردیم اما امتیاز گرفتیم، تیم ما کار دارد. ما روز به روز از نظر فنی بهتر می شویم اما نتایج ما بدتر می شود و برای من قابل قبول نیست.

ویسی درباره اینکه هواداران از این وضعیت ناراضی هستند نیز گفت: به آنها حق میدهم و اینکه ما اینجا هستیم باید تیم نتیجه بهتری بگیرد من هم ناراضی هستم ولی وقتی بازیکن در زمین کیفیت لازم را نداشته باشد مربی فرگوسن هم باشد نمی تواند نتیجه بگیرد، چون مربی به بازیکن وابسته است و بازیکن به مربی، یک مربی باید خودش را به بازیکنانش تلقین کند، ولی متاسفانه تیم ما تاکنون اینگونه شکل نگرفته است و در نیم فصل ریزش زیادی خواهیم داشت.

وی درباره اینکه هفت بازیکن را که جنبه فنی داشت کنار گذاشته شدند نیز بیان داشت: کنار گذاشتن این بازیکنان هم فنی بود و هم از نظر روحی و روانی مشکل داشتند و مصدوم بودند و مجبور به این کار شدیم باز هم این کار را انجام می دهم بخاطر حیثیت من که ورزشی هستم و گروهی که پشت سرمن کار می کنند و مردمی که انتظار دارند با بودن من اینجا تیم به لیگ برتر فکر کند.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد درباره اینکه خبرنگاران از عدم حضور شما در برخی از نشست ها گلایه دارند نیز اظهار داشت: برخی مواقع به خاطر فشاری که روی سرمربی است باید ما را درک کنید نمی توانیم صحبت کنیم در تمام دنیا اینگونه است عذر می خواهم و با تمام وجود در خدمت شما هستم و وظیفه من است که جوابگو باشم.

وی درباره اینکه چه بازیکنانی به تیم خیبر اضافه می شود نیز گفت: چون هنوز بازیکنان قراردارد دارند نمی توانیم بگوییم، رصد می کنیم، در بین بازیکنانی که به تیم اضافه می شود، لیگ برتری هم خواهیم داشت، تیمی می بندیم که لایق و شایسته اکیپی باشند که کار می کنند. اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را انجام می دهیم با یاران جدید بهترین تیم را روانه لیگ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز