خبرگزاری کار ایران

جابه جایی امتیاز شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۳۰۶

به نظر می رسد امتیاز شهر خودرو به مجموعه اقتصادی دیگر واگذار شود.

به گزارش ایلنا، شب گذشته محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پیامی اینستاگرامی در پاسخ به کامنت‌های هواداران اعلام کرد که امکان خرید امتیاز شهر خودرو تیم توسط مجموعه شهرداری مشهد نیست.

این در حالی است که شاگردان رحمتی با هزینه حمایتی شهرداری توانسته بودند به اهواز سفر کنند و امروز مقابل فولاد به میدان بروند هر چند که در پایان شکست خوردند.

هنوز تکلیف نهایی مالک این تیم و مجموعه حمایت کننده تیم فوتبال خراسان رضوی مشخص نشده اما گویا مذاکرات برای انتقال امتیاز صورت گرفته است.

گویا شهردار مشهد امروز مکالمات تلفنی و نامه‌نگاری‌هایی را با شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی و ارکانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی داشته است تا رسماً پروسه انتقال امتیاز تیم فوتبال خراسان رضوی از مجموعه شهر خودرو کلید بخورد.

اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، به‌زودی تیم تحت هدایت مهدی رحمتی به مجموعه فولاد خراسان انتقال پیدا می‌کند و احتمالا به همین نام هم در نیم‎فصل دوم شرکت می‌کند؛ اتفاقی مهم و بزرگ که می‌تواند هم از فروش بازیکنان برای درآمدزایی در ادامه فصل جلوگیری کند و هم کمک بزرگی برای مهدی رحمتی باشد تا در نقل و انتقالات زمستانی بتواند بازیکنان جدیدی را جذب کند و تیمش را تقویت نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز