خبرگزاری کار ایران

فکری: بچه‌گانه بازی کردیم و سه امتیاز را از دست دادیم / تمرکز نداشتیم و دلایلش را خودم می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۳۰۲

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان اصفهان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از شکست شاگردانش برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت:  جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم. امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد.

او ادامه داد: در بازی که در هر دو نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و 3 امتیاز مهم را از دست دادیم. در مجموع به تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که بهتر نبود به جای سه مدافع از چهار مدافع بکار می‌گرفت، گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی‌پرسد ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود.

او اضافه کرد: همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم. موقعیت به وجود آوردیم اما روز روز بد بازیکنان ما بود و تمرکز لازم را برای این بازی نداشتیم. ما تلاش می کنیم کادرفنی خیلی تلاش میکند که بازیکنان را آماده بازی کند اما دلایل مختلف میتواند وجود داشته باشد که تمرکز بازیکنان را بهم بریزد و بازی حساس را این شکلی از دست بدهیم.

فکری درباره تغییرات در ترکیب همچنین گفت: خیلی ممنون. من به همه خسته نباشید می‌گویم. سوالات سوالاتی که متاسفانه وقتی می‌بریم سوالاتی نداریم اما وقتی میبازیم عزیزان این سوالات را دارند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز