خبرگزاری کار ایران

سعید الهویی: بخشی از مشکلات حقیقی بیماری بوده است/ بازیکنان ما جایگاه خود را به خوبی می‌شناسند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۲۸۸

مربی گل گهر در کنفرانس خبری بعد از بازی با نساجی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، سعید الهویی مربی گل گهر بعد از پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص این بازی بیان کرد: قبل از بازی از شرایط زمین صحبت کردیم. حیف است که تیمی باریشه و پرطرفدار مثل نساجی، اولین امکانات حرفه‌ای را نداشته باشد. به نظرم مسئولان باید توجه کرده و کمک کنند به تیم آقایان جلالی و حدادیان تا این تیم بیشتر توانایی فنی‌اش را نشان دهد.

مربی گل گهر درمورد علت نیمکت نشینی علیرضا حقیقی گفت:  یک بخشی از دلایل فنی بود و یک بخشی هم مشکلات شخصی و خانوادگی علیرضا حقیقی که مشکل بیماری بوده است. به همین دلیل او در روزهای اخیر نتوانسته است با تمرکز بالا تمرین کند و کمی از شرایط مسابقه دور شده است. امیدواریم که او زودتر مشکلاتش حل شود و با تمرکز به تیم برگردد.

الهویی در خصوص واکنش باشگاه گل گهر به شادی پس از گل نامتعارف منشا، اظهار داشت: ما در چند بازی گذشته یک بازی‌هایی را ساده باختیم و یک بازی‌هایی را ساده مساوی کردیم. در سه بازی گذشته با نتایجی که کسب کردیم از این فشار خارج شدیم. با این حال وقتی به رختکن برگشتیم، بچه‌ها با صدای بلند شادی می‌کردند که وقتی آقای قلعه‌نویی این صحنه را دید، به آنها اجازه نداد با صدای بلند شادی کنند، چون گفت رختکن تیم میزبان کنار شماست. مطمئناً این سرمربی که اخلاق برای او تا این اندازه مهم است، اگر بی‌اخلاقی از گادوین منشا یا هر بازیکن دیگری سر زده باشد، مسلماً برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد:  در تیم ما همه چیز روی نظم است و بازیکنان و کادر فنی جایگاه خود را می‌شناسند. مطمئناً چنین چیزی مطرح نیست و گادوین منشا و دیگر بازیکنان، جایگاه خود را به خوبی می‌شناسند.

الهویی در پایان نیز در مورد اینکه علت پیروزی گل گهر قدرت آنها بوده یا ضعف نساجی گفت: فکر می‌کنم به خاطر فوتبالی که ما در نیمه اول بازی کردیم. سبک بازی ما در نیمه اول، سبکی است که در چند سال اخیر در فوتبال ایران ندیدم. فوتبالی بسیار سریع که ارائه کردیم. به نظرم جلالی یک ساختار دفاعی بسیار خوب را در تیم نساجی درست کرده است و نساجی مسیرش را درست می‌رود. امیدوارم که از این تیم حمایت کنید و با ماندن نساجی در لیگ برتر، فصل بعد دوباره در مازندران با این تیم بازی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز