خبرگزاری کار ایران

روانخواه: اولویت حفظ تیم در لیگ است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۲۸۵

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: خیلی صحبت‌ها می‌شود کرد، اما بعضی از صحبت‌ها مثل شمشیر دولبه است که بعدها به خودمان لطمه می‌زند.

به گزارش ایلنا، امید روانخواه مربی نساجی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا پیروزی در بازی امروز را به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم. درباره بازی باید بگویم، کادری که به تیم اضافه شده است خیلی زمان نداشته و چهار هفته است که تیم را در اختیار دارد. من هم دو بازی است که به این تیم اضافه شدم. تمام صحبت‌هایی که می‌کنم این نیست که بخواهم از کادر فنی دفاع کنم. حرف‌هایی که می‌زنم همه واقعیت است. خیلی صحبت‌ها می‌شود کرد. بعضی از صحبت‌ها مثل شمشیر دولبه است که بعدها به خودمان لطمه می‌زند.

وی ادامه داد: ما وقتی می‌خواهیم تعویض کنیم حتی در پست‌ها زوجی را نداریم که کیفیت کار را بالا ببرد؛ یعنی بازیکنان ما تجربه کافی ندارند. نفرات جوانی را می‌آوریم که یک جلسه هم با تیم تمرین نکرده‌اند. ما روی نیمکت‌مان کلا دو بازیکن بزرگسال داریم. با این شرایط کار سخت است اما ما تا آخر هستیم. از زندگی و آبرویمان هم می‌زنیم تا نساجی نتایج بهتری بگیرد.

مربی نساجی عنوان کرد: این که بخواهیم به جایی برسیم که هم برتر باشیم و هم برنده شویم راه زیادی داریم و کار سخت است. در حال حاضر ما به برخی از بازیکنان کمک می‌کنیم تا فوتبالیست خوبی شوند اما برخی اوقات هم شما بازیکنانی دارید که برای موفقیت به تیم کمک می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. ما باید نفراتی را جذب کنیم که نیم فصل  دوم بهتر شویم. حداقل اگر کیفیت و نتیجه نیست، جوان‌ها بازی کرده و رشد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. در حال حاضر اولویت این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود.

روانخواه با اشاره به این که من نمی‌خواهم به گذشته بازگردم، تأکید کرد: 70 درصد یک تیم به پیش فصل بازمی‌گردد، چون در مسابقه دیگر فرصت دگرگون کردن تیم را ندارید. ما در حال حاضر در بخش مالکیت توپ مشکل داریم.

وی در مورد این که هواداران از تیم نتیجه می‌خواهند گفت: ما در بازی گذشته مقابل استقلال یک موقعیت هم به این تیم ندادیم، دقیقه 86 با یک شوت از راه دور گل خوردیم. یا مقابل همین گل گهر ما چیزی کم نداشتیم. بودجه این تیم و شرایط بازیکنانش را همه می‌دانند. با شرایطی که در این 4 بازی داشتیم یک نشانه امید وجود دارد. با این ابزار کار دیگری نمی‌توانیم کنیم.

مربی نساجی در مورد این که تیم نتیجه نمی‌گرفت و حالا با آمدن جلالی چه توفیری کرده است گفت: شما هرچه بگویید درست است، ما واقعا تمام تلاشمان را کرده‌ایم. این که این تلاش‌ها به ثمر هم ننشسته است باز هم ما مقصریم اما باور کنید در تمام دنیا تنها چیزی که مربی باید تضمین دهد کیفیت است. شما قضاوت کنید که در این 4 مسابقه کیفیت تیم بهتر شده است یا خیر. در مجموع تلاشمان را می‌کنیم و در آخر هم هر اتفاقی بیفتد باز هم پاسخگو هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز