خبرگزاری کار ایران

صادقی: بازیکنان تراکتور هر لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر دهند/ به بازیکن ما پیشنهاد میلیاردی دادند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۰۵۰

سرمربی سایپا در مورد تقابل تیمش با تراکتور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور اظهار داشت: این آخرین بازی نیم فصل اول است که باید به مصاف تیم با تجربه تراکتور با بازیکنان با تجربه‌اش برویم. ما هر هفته سعی می‌کنیم از تجربیات بازی قبل خود استفاده کنیم و با توجه به اینکه بازی در زمین خودمان است و امسال در زمین خودمان نتایج خوبی بگیریم سعی می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم. در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و بچه ها از لحاظ ذهنی و جسمی آماده هستند و امیدوارم روز خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه مربی تراکتور، تیمش را پرنوسان خوانده بود، بیان کرد: حریف در دیدارهای خارج از خانه نتایج خوبی گرفته و نسبت به بازی‌های خانگی، نتایج بهتری کسب کرده است. آنها در دو هفته گذشته نتوانستند به خوبی نتیجه بگیرند، اما بازیکنان حریف در هر لحظه تأثیرگذار هستند. ما کاملاً آماده هستیم. تلاش می‌کنیم کار خود را با تمرکز کامل شروع و از تجارب دیدارهای گذشته استفاده کنیم.

صادقی با بیان اینکه تیمش نتیجه دو دیدار را بعد از دقیقه 90 از دست داد و دو پیروزی را با تساوی عوض کرد، گفت: اگر امتیازات کامل این دو مسابقه را می‌گرفتیم، با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها می‌توانستیم چهارم یا پنجم جدول باشیم. 10 تیم امتیازات خیلی نزدیکی دارند و تلاش کردیم آرامش بازیکنان را حفظ کنیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و مطمئن هستیم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد داوری لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته چهاردهم خاطرنشان کرد: داوری تا اینجای کار در مجموع خوب بوده است. قضاوت‌ها برخی اوقات به ضرر ما یا سایر تیم‌ها بوده است، اما به سلامت داوران ایمان دارم و معتقدم آنها تمام تلاش خود را می‌کنند. امیدوارم با کمترین اشتباه روبرو شویم و هر تیمی که عملکرد فنی بهتر و لیاقت دارد، پیروز شود.

سرمربی سایپا درباره اینکه سایپا در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر ایستاده، اما دو امتیاز با رده ششم جدول فاصله دارد،‌ اظهار داشت: ما با تیم‌های پنجم و چهارم جدول هم به ترتیب 3 و 4 امتیاز فاصله داریم. امتیازات تیم‌ها به هم خیلی نزدیک است. باید آرامش خود را حفظ و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. همانطور که گفتم، دو دیدار را پس از دقیقه 90 مساوی کردیم و می‌توانستیم جایگاه خیلی بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این فشردگی فکر می‌کند سایپا در پایان نیم‌فصل  چند امتیاز خواهد داشت عنوان کرد:‌هدف‌مان این است فردا با توجه به اینکه در خانه خودمان بازی داریم حداکثر امتیاز را بگیریم. می‌دانیم بازی سختی داریم البته باید بازی‌های دیگر را هم ببینیم الان نمی‌توانیم بگوییم چه رتبه‌ای به دست می‌آوریم. بازی به بازی فکر می‌کنیم طبق برنامه سه بازی از نیم‌فصل دوم هم انجام می‌دهیم به فاصله هر 6، 7 روز یکبار بازی می‌کنیم هدف‌مان این است در 4 بازی که این طرف سال داریم امتیازات خوبی کسب کنیم تا رتبه خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد نزدیک بودن فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: نگرانی ما این است که بعضی از تیم‌ها با بازیکنان‌مان وارد مذاکره شده‌اند که خوب نیست برخی بازیکنان ما مخصوصا بازیکنان جوان قراردادهای بلندمدت دارند و رقم قراردادشان پایین است. وقتی به عنوان مثال بازیکنی که قراردادش 300 میلیون است بابت یک سال و نیم 4، 5 میلیارد پیشنهاد دارد دیگر ذهنش پیش ما نمی‌ماند. رقم قرارداد بعضی از تیم‌ها با ما خیلی زیاد است بازیکنی که ما ظرف دو سال از رده امید وارد بزرگسالان کردیم و الان تازه حدود 200 میلیون رسیده ناگهان بابت یک سال و نیم 4،5 میلیارد به او پیشنهاد بدهند چگونه او را کنترل کنم.

صادقی افزود: این بازیکن را چگونه از نظر ذهنی در اختیار خودم داشته باشم؟ یا بازیکنان دیگر، با چند بازیکن ما وارد مذاکره شده‌اند ولی با بازیکنان‌مان صحبت کردیم به همه آنها نیاز داریم از همه راضی هستیم همه بچه‌های ما با تمام وجود تمرین می‌کنند. خدا را شکر همه چیز خوب بوده از نظر فنی پیشرفت خیلی خوبی نسبت به فصل گذشته و ابتدای این فصل داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اگر این دو برد را نگه می‌داشتیم خیال‌مان راحت‌تر بود. همه بازیکنان‌مان را می‌خواهیم و آنها را نگه می‌داریم. سعی می‌کنیم در کنار پیشرفت فنی نتایج بهتری هم بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز