خبرگزاری کار ایران

مطهری: نادر محمدی را خودم به پیکان بردم/ ترسی از حریف نداریم و آنها باید نگران قدرت ما باشند/ در پرسپولیس فهرست مازاد نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۰۲۶

مربی پرسپولیس در مورد تقابل تیمش با پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: ابتدا جا دارد بار دیگر در گذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان را تسلیت بگویم و هیچ موقع یاد و خاطره آنها از ذهن و جسم و روح ما بیرون نمی‌رود و همیشه یادشان خواهیم بود. در مورد بازی فردا باید بگویم خودم نزدیک 3 سال در پیکان مربی بودم و کنار آقای جلالی حضور داشتم و خوشحالم می‌بینم جوانانی که آن موقع آوردیم کنار تیم بزرگسالان برای پیکان در حال حاضر بازی می‌کنند. همیشه این تیم آکادمی خوب و قوی داشته که نمونه اش نادر محمدی که آن موقع از امیدهای مقاومت به پیکان آوردم که الان شده بهترین اوت انداز لیگ. البته که ما خودمان بهترین خط دفاع لیگ را داریم و همیشه سعی کردیم خودمان سبک و شیوه بازی‌مان را به حریف دیکته کنیم و نگرانی نداریم بابت این موضوع.

وی افزود: با وجود احترام برای پیکان باید بگویم آنها باید برای تاکتیک تیمی ما فکر کنند و با آن مقابله کنند. تیم پیکان زحمتکش و دونده است و دست کم گرفتن این تیم تنبیه سختی برای ما خواهد داشت و ما به خوبی به این موضوع واقف هستیم و می‌دانیم چطور از سبک بازی و دوندگی آنها مراقبت کنیم. ما سه هفته پیاپی است که در حال بردن هستیم و باختی که به آلومینیوم دادیم درس های زیادی به ما داد و روی نقاط ضعفمان خیلی حرفه‌ای کار کردیم و توانستیم آنها را برطرف کرده و در برخی آیتم ها آن را ارتقا دهیم و در نهایت اینکه قهرمانی نیم فصل جز اهداف کوتاه مدت ولی ارزشمند ماست. مثل این میماند که ما زودتر برای قهرمانی در آسانسوری قرار گرفتیم و در پایان فصل برای رسیدن به طبقه 30 ام شما 2-3 طبقه بالاتر از رقیب قرار خواهید گرفت ولی باید مراقب باشید در آسانسور کلید اشتباهی نزنید چون آنوقت است که رقبا به ما برسند و مارا پایین بکشند. باید با هوش و تمرکز بالا کار کنیم و قهرمانی نیم فصل و در پایان قهرمانی فصل را به هواداران هدیه دهیم.

مربی پرسپولیس ادامه داد: مربیان در فوتبال سبک‌های مختلفی دارند که همه آنها ارزشمند هستند و هرکس با توجه به نیاز و ابزاری که دارند تاکتیک خود را انتخاب می‌کنند. پیکان سبک بازی مستقیم را در دستور کار دارد همراه با جمع کردن توپ های سوم و در نهایت اوت دستی که قابلیتش را دارند و از آن استفاده می‌کنند. ما برنامه ریزی کردیم ولی بازهم در صحبت های قبلی گفتم آنها باید به تاکتیک و سبک بازی ما فکر کنند.

مطهری در مورد ابتلای محمد نوری، بازیکن پیکان به کرونا گفت: من این را الان از شما شنیدم و امیدوارم همه ورزشکاران ما تنشان سالم باشد من جمله آقای نوری که از بازیکنان قدیم خود پرسپولیس است و آرزوی سلامتی برایش دارم و امیدوارم هرچه زودتر بتواند به پیکان کمک کنند.

وی در مورد احتمال جدایی برزگر و حسین پور از پرسسپولیس گفت: من می‌بینم این روزها رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی خیلی راجع به لیست مازاد صحبت می‌کنند. این را خدمت هواداران می‌گویم که ما هیچ لیست مازادی نداریم و نخواهیم داشت ولی بازیکنانی مثل حسین پور درخواست جدایی دادند و چون این بازیکن جوان و آینده دار است و بتواند بیشتر بازی کند و تجربه کسب کند ما به صورت قرضی موافقت کردیم می‌توانند او را آزاد کنند و فصل بعد برگردد.

مربی پرسپولیس در مورد احتمال میدان دادن به جوان های این تیم هم توضیح داد: هر بازیکنی که در تمرینات خودش را خوب نشان دهد و کارایی او در ترکیب اصلی مورد پسند آقای گل محمدی قرار بگیرد بازی خواهد کرد و فرقی نمی‌کند 18 ساله باشد یا 38 ساله. بازیکنان باید بدانند در چه باشگاه بزرگی کار می‌کنند. در پرسپولیس همیشه باید مبارزه گر و جنگجو باشند. باید با توانایی فنی خود این را اثبات کنند تا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

مطهری در مورد اینکه جلال حسینی این روزها برای پرسپولیس گل می‌زند و جور مهاجمان این تیم را می‌کشد و اینکه این موضوع جای نگرانی دارد یا نه، گفت: پرسپولیس در دیدارهای اخیر خصوصاً دو هفته اخیر از لحاظ تاکتیکی عملکرد خوبی داشته و موقعیت های زیادی را خلق می‌کند و وقتی شما موقعیت خلق می‌کنی جای نگرانی ندارد و زمانی باید نگران باشی که موقعیت نداشته باشی. ما فقط باید از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم.باید تمرینات بهتر و طراحی بهتری داشته باشیم و بچه ها تمرکز خود را بالا ببرند. در دو بازی گذشته سید، مدافع خوب ما گلزنی کرده نشان از تقسیم کار تیمی دارد و همانطور که در دفاع هم مهاجمان شرکت می‌کنند عکسش هم صادق است.

وی در مورد مصدوم و محرومان پرسپولیس گفت: مصدوم تیم ما فقط کنعانی زادگان است که بعد از اتفاقات بازی با فولاد آسیب دید و با تلاش گروه پزشکی مشغول تلاش است تا از هفته بعد بتواند با تیم تمرین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز