خبرگزاری کار ایران

بعضی‌ها هنوز به نیمکت استقلال چشم دارند

پاشازاده: سرمربی را بازی به بازی ارزیابی نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۸۰۳

یشکسوت استقلال از محمود فکری حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال می‌گوید عده‌ای برای تحقق منافع شخصی خود پس از هر مسابقه به دنبال تخریب کادرفنی استقلال هستند و همین باعث شده تا عملکرد تیم را تحت تاثیر قرار بدهد. 

بازی استقلال و نساجی چطور بود؟

به نظرم بازی باکیفیتی ندیدیم. تیم نساجی برای گرفتن حداقل امتیاز به میدان آمده بود و به صورت لایه‌ای دفاع می‌کرد و این کار استقلال را برای رسیدن به گل سخت کرده بود، اما خوشبختانه اسماعیلی با شوت زیبایی که زد ۳ امتیاز را برای استقلال گرفت که خیلی هم مهم بود.

انتقادات از کادر را چطور می‌بینید؟

یکسری از دوستان در حال شیطنت هستند و چون نفع‌شان در باشگاه نیست، سنگ‌اندازی می‌کنند. ما هرگز نگفتیم تیم ایرادی ندارد، خود فکری هم از ایرادات باخبر است، اما یکسری دوستان فقط معایب را می‌بینند و چون نفعی از باشگاه نمی‌برند تیم را به حاشیه می‌برند. هواداران نباید گول یکسری افراد را بخورند. این تیم صدرنشین جدول است و نیاز به حمایت دارد نه تخریب. در این چند سال هیچ کادری به این اندازه استقلالی نبوده و امیدوارم هواداران از این کادر و تیم حمایت کنند.

به نظر شما عده‌ای به صورت هدف دار دنبال برهم زدن تمرکز تیم هستند؟

اینطور احساس می‌شود. متاسفانه بعضی‌ها هم هستند که هنوز به نیمکت استقلال چشم دارند و زیرزیرکی دست به شیطنت و جو سازی علیه فضای فنی تیم می‌زنند تا با گل آلود کردن آب، ماهی‌گیری کنند. این شیطنت‌ها فضا را برای فکری و تیم فنی‌اش تنگ می‌کند.

وضعیت مدیریتی باشگاه را چطور ارزیابی می‌کنید؟

زمان انتخاب مدیرعامل، بعضی از اعضای هیات مدیره با مدیرعاملی مددی موافق نبودند و به هر دلیلی وقتی قرار شد ایشان مدیرعامل شود، از او یک مدیر بی اختیار ساختند و اختیارات مدیرعامل را از وی گرفتند. برای همین باشگاه نیاز به یک مرجع برای حل اختلاف دارد، 

وضعیت انتقادات به شخص فکری را افزایش داده است.

من نمی‌گویم به محمود فکری هیچ نقدی وارد نیست و او بدون اشتباه است، اما حرفم این است که سرمربی را بازی به بازی ارزیابی نمی‌کنند. بلکه حداقل زمان ممکن برای ارزیابی یک سرمربی، یک فصل است و اگر قرار باشد فکری مورد ارزیابی قرار گیرد باید حداقل تا پایان فصل صبر کرد. این بی انصافی است که در پایان هر بازی و با هر نتیجه‌ای، عرصه بر فکری تنگ می‌شود تا تمرکز او گرفته شود.

بازی با سپاهان را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

بازی‌های داخل و خارج از خانه دیگر معنی ندارد و با گذشت نیم فصل از مسابقات تیم‌ها به صورت کامل از یکدیگر شناخت دارند. مثل تمام بازی‌ها امیدوارم بازیکنان با ارائه‌ بهترین عملکرد دست پر زمین را ترک کنند و نیم فصل پر از اتفاق را به سلامت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز