خبرگزاری کار ایران

استنلی را در اختیار نداریم

نویدکیا: هیچ بازیکنی را کنار نمی‌گذارم / استقلال اگر تیم خوبی نبود صدرنشین نمی‎‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۷۰۰

سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره رویارویی با استقلال تهران گفت: دوست داریم فردا یک بازی خوب انجام دهیم. این واقعیت را می‌دانیم که همیشه بازی‌های سپاهان و استقلال زیباست و اغلب با گل همراه است.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از مصاف سپاهان اصفهان برابر استقلال تهران اظهار داشت: ما فردا با صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال همیشه چه در شرایط بد و چه در شرایط خوب جزو تیم‌های خوب ایران بوده و قابل احترام است. آخرین بازی ما در نقش جهان، با شکست مقابل شهر خودرو همراه بود به همین خاطر دوست داریم فردا یک بازی خوب انجام دهیم. این واقعیت را می‌دانیم که همیشه بازی‌های سپاهان و استقلال زیباست و اغلب با گل همراه است.

او ادامه داد: می‌دانیم که هواداران نیستند، اما اگر روال همیشه باشد بازی زیبایی خواهد شد. استقلال تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد، کادر خوبی این تیم را هدایت می‌کند و اگر غیر از این بود، صدرنشین نبودند. می‌دانم که کار سختی برای گرفتن امتیاز داریم و روز سختی پیش روی ما خواهد بود. امیدوارم که هر تیمی شایسته‌تر بود امتیاز کامل این بازی را بگیرد و وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

سرمربی سپاهان دباره مهار بازیکنان خط حمله استقلال گفت: به همان نسبت که می‌دانیم استقلال نفرات خوبی در خط حمله دارد و می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز باشد، ما هم سعی کردیم کمی ساختار دفاعی‌مان را در هفته‌های گذشته بهتر کنیم. نمی‌گویم ایده‌آل هستیم، اما روز به روز شرایط‌مان بهتر می‌شود.

او اضافه کرد: استقلال همیشه مهره‌های بسیار خوبی دارد، اما همیشه معتقدم که بازی‌های رو در روی مهم خیلی در سرنوشت قهرمانی تأثیر ندارد. بازی‌های معمولی تأثیر بیشتری دارد، البته همه تیم‌ها خوب هستند، اما وقتی رقبا رو در روی هم باشند، تمام بازیکنان و کادر تمام تلاش خود را می‌گذارند. در فوتبال ما چیزی نگران‌کننده است که فکر می‌کنید بازی راحتی دارید و ممکن است که که آن زمان نتیجه را از دست بدهید. ما برای بازی با استقلال سعی می‌کنیم که بازیکنان این تیم را به خوبی کنترل کنیم تا ضربه کمتری به ما وارد شود.

نویدکیا در رابطه لیست خروجی‌اش گفت: هیچ بازیکنی را در لیست خروجی نگذاشتم که بخواهم از سپاهان کنار بگذارم. با این حال اعتقادی دارم که اگر بازیکنی نخواهد اینجا بماند، به زور او را نگه نمی‌دارم. چه بازیکن بزرگ تیم باشد چه بازیکن جوان. اگر تیم‌های دیگری هم سؤال داشته باشند و بازیکنی خودش نخواهد بماند، او را به زود نگه نمی‌دارم.

وی در مورد غیبت گئورگی ولسیانی اظهار داشت: گئورگی بازیکن باکیفیتی است که او را نداریم و وقتی نیست، نمی‌توانیم غصه بخوریم که چرا بازیکن‌مان را نداریم. ما چهار بازیکن دیگر در این پست داریم که به آنها اعتقاد کامل داریم و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سؤال که آیا تیمش مقابل استقلال بی‌مهابا حمله خواهد کرد یا خیر، گفت: ما سبک خاصی را بازی می‌کنیم. ما در کادر فنی می‌خواهیم راه خودمان را ادامه بدهیم و نوع بازی خودمان را انجام می‌دهیم. اینکه برای هر بازی ساختار تیم‌مان را به هم بزنیم، خیلی به آن اعتقاد نداریم و کاری به این چیزها نداریم. بی‌مهابا حمله کردن چیزی است که ما در بازی با شهر خودرو هم تجربه کردیم و بازیکنان ما برای شور و شوقی که داشتند تا صدرنشین شوند، بی‌مهابا حمله کردند و دو گل روی ضدحملات خوردیم و این درس بزرگی برای ما شد. بی‌مهابا حمله کردن این مشکلات را هم دارد و ما سعی می‌کنیم روش خودمان را داشته باشیم و بازی با شهر خودرو برای ما درس خوبی شد.

نویدکیا درباره غایبان تیمش برای دیدار با استقلال همچنین عنوان کرد: کی‌روش استنلی را در لیست نداریم، چون او یک مصدومیت جزئی داشت که در بازی قبلی هم از وی استفاده نکردیم. بازیکنان دیگری را جایگزین او خواهیم کرد که از آسیب‌دیدگی جدی‌تر کی‌روش جلوگیری کنیم تا از بازی بعدی او را در اختیار داشته باشیم. امیدوارم هم ما و هم تیم استقلال فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم تا هواداران فوتبال که از پای تلویزیون بازی ما را می‌بینند، از بازی ما و استقلال لذت ببرند و یک فوتبال خوب و جذاب را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز